Friday, September 5, 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 2 | Cara Memenangi Hati Aku

wah. cabaran hari kedua ni buat mata aku jadi berpinar kejap. cara memenangi hati aku? macamana eh? haha, kejap aku fikir kejappp. jenis aku ni, susah merajuk tapi kalau dah merajuk, bertahunlah kau nak kena pujuk. muahaha! kidding! bertahun nak kena pujuk alamatnya angkat kaki la, lari. tak tahan nak kena pujuk lama-lama.



tak susah pun. belanja aku makan. manhattan pon okey- dapat aiskrim baskin robbins atau trophy pun okey- belanja tengok wayang pun okey- belanja shopping pun okey- haha! demand tak hengat. menyampahnye. sebab aku bukan jenis makan puji- bukan jenis kaki bodek-



eh tak tak. bagi novel sebuah pun boleh. tapi, aku pilih, kau bayar. nak bunga ros! nak kad cantik-cantik! tak nak coklat Cadburry sebab coklat kesukaan aku tu dah pun aku boikot! so, aku layan mars atau mini mars je sekarang ni. hm, sedapnyeeeeee!  amboih. materialistik.



sebenarnya, semua tu takde la penting mana. paling mudah nak ambik hati aku, selalulah ketawa dengan aku even benda tu tak lawak mana, care bout me, always ada tak kira masa susah atau senang aku, terima kelemahan dan kelebihan aku seadanya, boleh layan aku bercakap sampai tak tidur malam atau tengok movie seram malam-malam buta (heh, teringat pulak masa lepak dekat rumah Erya), boleh duduk semeja, makan, borak-borak tak perlu nak jeling menjeling buat keadaan jadi selesa dan bukan weird. oh, how I missed that moment..




p/s: rindu nak lepak dengan buddies kesayangan akuuuuuu
take care okey. till we meet again.............




No comments: