Saturday, November 9, 2013

dua. two.


hari ni aku rasa boringg duduk terperap dalam bilik.
sepanjang hari kerja aku baring atas lantai menghadap kipas yang sedang berputar.
hm.
okay tipu.
aku duduk depan lappy.
 tweet. sampai kena tweet limit.
aku geram.
*apalah yang Twitter menyampah sangat dengan aku ni. asyik kena tweetlimit ja*



aku terbaca pasal fakta-fakta anak kedua ni.
rasanya aku macam pernah stori morie pasal ni je dulu.
rasa-rasanyalahh.
tak ingat.



betul ke orang cakap anak kedua ni pandai berdikari?
betul ke orang cakap anak kedua ni selalu dipinggir family?
betul ke orang cakap anak kedua ni sifatnya sentiasa mengalah?
betul ke orang cakap anak kedua ni sifatnya terlalu mengalah?



haaa.
betul ke?


tadi macam ada banyak sangat jawapan dalam kepala otak aku.
tapi, dalam masa sesaat semua jawapan tu hilang.
kalau aku rajin, aku sambung balik apa yang aku nak cakap.
haha, kbye.




eh tak lah. aku main-main aje.
well well well.
aku ni anak kedua.
adik beradik tak ramai pun. ada tiga.



hm, berdikari, ya.
terlalu mengalah, TIDAK.
terasa dipinggir, pernah.
kasihannya life aku.




*aku rasa macam dah sampai masa aku buat keputusan aku sendiri*
rasa macam dah sampai masa. tapi belum lagi.
tengoklah macam mana. haha :P
byeeeeeeee







No comments: