Sunday, September 15, 2013

Twitter Baru!

sunday!
;]



I have no idea what the hell I'm doin right now.
Ibaratnya dah ludah jilat balik.





sebelum ni dah ada akaun Twitter. dah dekat 20k jugaklah tweets aku. but then, aku deleted. and now, I'd created another one. bagus jugak. yang lama tu entah apa-apa aje. yang baru ni, much better :]



sebab apa aku create another account? sebab aku rasa aku tak mampu nak tulis semua dekat Facebook. oh man, I need Twitter. but then ; Eh, mana ada. kan dah deactivated. banyak benda aku nak tweet ni. harhar. TERLALU BANYAK.



plus, aku tengok kemain seronok je adik aku tu tweet merata. 
sekarang dia dah tak boleh nak mencarut kataya sebab aku dah ada Twitter semula. haha. bagus bagus bagus.



sesiapa nak follow, jom ; @periperikecik
akaun baru. tak private pun. retis mana private. #EH? kahkah. tak payah nak retis sangat. geli uolls.






No comments: