Monday, September 16, 2013

The Novels.

Selamat Menyambut Hari Malaysia yang ke-50!
Syukurrr, Malaysia masih aman. heh ;]



novel novel novel. 
cakap pasal novel, aku, takkan pernah jemu nak beli dan baca novel novel novel. It is so addicted, you know--- nah. ada lagi EMPAT buah yang aku belum baca lagi. satu dah baca, tapi dekat seminggu tak habis lagi. asal baca aje mesti mengantuk. mesti tertidur. asal baca aje mesti tertidur. ohmai. itu tandanya apa? boring. tapi nak kena habiskan juga.




  
  




nahh. tudia. empat buah novel tengah queued-up untuk dibaca.! masalahnya untuk aku, aku selalu baca novel ikut giliran. err, I mean; kalau aku beli novel Tuan Rumah Pembantu Rumah tu yang first, second Jodoh Itu Milik Kita, third Kata Tak Rindu, then barulah Korea I'm In Love, makanya, aku akan baca ikut giliran novel-novel tu depends on aku beli mana satu yang mula-mula, kedua dan seterusnya. heh. complicated, am I?




aku tak suka nak campur adukkan keadaan. got it? first come, first served! hee. satu lagi novel favourite aku yang belum habis baca lagi, tapi terpaksa tinggalkan dekat rumah sebab tak larat nak bawak balik semua novel tu. dah berat. luggage tak mampu nak menampung. berat luggage aje dah mengalahkan berat badan aku yang hanya 40 kilogram ini. 






novel terbaru karya Evelyn Rose selepas novel 'berhantu' The Wedding Breaker. novel tu aku ulang baca tiga kali kot. heh. masa nak dapatkan novel ni, aku terlambat seminggu dari tarikh novel ni dijual. meroyan kot aku sebab lambat nak dapat. nak beli online, ayah tak nak layan. sadis tau.



tapi, akhirnya, aku dapat jugak. heh. happy tak hengat! congrates Evelyn Rose. I love all your novels! I adore you, and you inspired me a lot. thanks! Love you!


selamat marathon novel, ohkay!
;]
xoxo.





No comments: