Friday, September 20, 2013

Header. Cerita Semalam.



Salam Jumaat :]

pengajaran hari ni : aku bersyukur dengan apa yang aku ada. Alhamdullilah.
manusia; takkan pernah rasa cukup dengan apa yang dia ada. nafsu. nafsu dunia semata-mata. dah dapat A, nak yang B. dah dapat B, nak C. takkan pernah habis. well said--- aku tidak berbicara tentang manusia. aku bercakap tentang aku. eh, aku bukan manusia ke? LOL. maksud aku, aku tak cakap pasal orang lain. aku cakap pasal aku.




macam semalam. pergi jalan-jalan. nampak baju cantik. ah. nak beli ke tak. nak beli ke tak. serious talk, sebelum balik Penang, aku dah beli too much stok baju baruuu. konon nak pakai pergi kelas. okay, ikutkan aje. then, balik Penang. ter-beli-baju-lagi. Ah, damn. Then, do you guess, did I buy that beautiful cloth or not?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ah, yes. definitely true.
I just can't handle myself to bought any new clothes!
T_______________________T



baju aku memang dah banyak. semua belum pakai lagi. ada yang terpakai pun. then, dah beli yang baru lagi, lagi lagi dan lagi. haha. gila. cukup. cukup sudah!




Tapi, semalam. aku ada ternampak kasut flat cantik. OHMAI. aku jatuh cinta dengan kasut tu, Carlo Rino. next month, ya sayang? kasut pergi class okay. 



Nah. header baru setelah sekian lama tak ada. I have no idea at all. ni ajelah yang aku mampu untuk hari ni. dah terlalu lama duduk depan lappy ni ha. sorry ya my dearest belog. kali ni tak ada Eiffel Eiffel bagai. next, mungkin ada. jangan nangis. jangan nangis. hee ;] serious talk. dah lama tak main tukar-tukar header, aku dah tak ingat macam mana nak letak header dekat belog. sampai terpaksa tengok tutorial. harhar. loser! 




cerita semalam. saja nak tayang helmet masing-masing pakai warna putih. haha. kelakar pun ada jugak. benda tak plan kot. apa pun yang best pasal semalam, aku dapat jugak cookies Famous Amos. mahal aihh. 100gm RM8.90 .balik rumah karang memang nak kena buat sendiri lah gamaknya. makan puas-puas. haa, kat Google banyak aje resepi biskut nih. wanna try. InshaaAllah. I will. thanks for yesterday, my dearest friends. love you guys. xoxo ;]




No comments: