Thursday, September 26, 2013

Little Bunnies.

Assalamualaikum, selamat 26 haribulan :]
Alhamdullilah, hari ni genap 28 bulan kitorang together-gether. dah 28 bulan? lamanyaaaa! kalau aku sedang mimpi, please. sadarkan aku. heh.



cerita kali ni, aku nak kongsi pasal 'anak-anak' aku yang sedang membesar di rumah dengan jayanya! heh. aku tak pernah lagi jumpa dorang ni. teringin nak tengok depan mata. teringin nak pegang dan sentuh. teringin nak tengok dorang membesar kat depan mata!






my bunnies !
OMG OMG, keciknyeeeeeeeeeeee!!



gambar dekat atas tu, arnab-arnab aku masa baru lahir. baru je tengok dunia. eh tapi, masa ni dorang tak buka mata lagi. hee. tak expect pun yang arnab aku bunting! tiba-tiba je beranak. baik cakap, siapa yang buntingkan diaaaaaaa?! siapa siapaaaa?!





bunnies yang kekenyangan lepas minum susu.
ada tujuh ekor, lain mak, sama bapak.
sehari lepas arnab betina yang pertama beranak, arnab betina yang kedua pun beranak jugak.
haha, ambik. siapa nak jaga banyak-banyak camni?


tapi, semuanya sangat comel okay lepas ada bulu!
sangat comelllllllllllllllll!!



dah besar nanti mohon jangan nakal-nakal sangat ya?


alolo. comel aje yang sekor ni tidur dekat riba adik aku.
rasa macam nak picit-picit aje.



hari ni, my mom kata ; bunnies dah boleh jalan. dah pandai buka mata. dah macam anak kucing dah. berjalan sana sini. ohmai. comelnya! aku terlepas banyak benda ni ohkay. dahlah raya Haji tak dapat balik. sedihnya rasa. ohmai. baru je rasa nak picit-picit bunnies ni sampai pengsan! harhar!!



first time ever dalam hidup aku nampak arnab kecik ni. bela sendiri pulaknya tuh. ohmai. ohmai. ohmaiGod! subhanallah, they're so adorable!! aku cadang nak letak nama, bobo, dodo, koko, momo, xoxo, yoyo, fofo. haa, acane? okay tak? ekeke :P






1 comment:

Sharz said...

alahai..comel sangat ok!!!

tak pernah bela anak arnab smpi besar..semua mati mase kecik sebab tak reti nak jaga.. :( pandai jaga anak kucing je..