Thursday, March 28, 2013

Hadiah Birthday #22

Alhamdullilah. tak lama lagi, umur ni akan genap jadi 22 tahun. counting the days. thanks for mommy and daddy for this special and beautiful present ever! mungkin agak awal dapat hadiah birthday ni, tapi tak apa. walaupun tak surprise seperti yang aku impikan, tapi... this is more than enough. *kena beli sendiri* for you dad, terima kasih banyak-banyak di atas semua benda yang kesemuanya berwarna pink  ini! hee. love you so much, and mom too!




tak sabar betul rasanya nak balik rumah. hee. maafkan aku andainya hadiah birthday aku kali nie buat sesetengah pihak rasa menjengkelkan. aku ni, pergi class sorang-sorang since yang lain ada class lain-lain dan pergi class naik kenderaan masing-masing. makanya, aku ni selalu datang awal, sebab pergi sorang-sorang takut lewat. then, bila dah datang awal, aku tak tau nak buat apa, makanya, dengan adanya iPad ni, aku boleh main game seround dua. mengisi masa lapang dan rasa keseorangan ini. harap faham.




sungguh. tak ada niat langsung di hati ni walau secebis untuk meriak-bangga-takabbur-sombong-diri dan sebagainya. serious. aku terasa dengan sesetengahnya yang dah tak nak jadi kawan aku lagi sebab aku ada benda ni. bukan niat aku nak sorok-sorok perkara sebenar. nanti, bila aku show-off sangat, kau kata aku ni belagak menayang segala harta benda yang aku ada. maaf maaf maaf. andainya itu yang kau fikirkan, terpulang. dan aku? aku akan take it easy in everything. in shaa Allah aku coba.




serious, aku terasa dengan beberapa perkara. mungkin, kau jugak ada terasa kat mana-mana dengan aku. tak mengapa. aku ni bukanlah kawan yang baik untuk semua orang. aku dah cuba, tapi, aku masih gagal. dan itu namanya, kita hanyalah kawan. sahabat sejati? selama aku di sini, aku masih tak jumpa lagi, dan aku harap, adalah sorang dua yang boleh jadi someone yang boleh aku klasifikasikan sebagai S A H A B A T. semoga Allah pertemukan. amin. ya, kawan yang aku ada memang beribu. sahabat? boleh dikira dengan jari. itsokay. easy come easy go................... aku doakan korang pun sama, dapat cari kawan yang terbaik, yang boleh terima buruk baiknya diri kita..







dear roomate. thanks sebab plan something superb untuk weekend ni! love you much much! haha ;) thanks sebab always be there since everybody leaving.. nanti kita potong kek sama-sama kat tepi Feringghi okay! cant wait. hope cuaca baik. amin amin aminn!!!










1 comment:

Sharz said...

happy birthday dan mmg best sangat hadiah yang anda dapat tue!!!

:D