Thursday, March 28, 2013

Contest! Philea Resort & Spa ;)

cepat betul masa berlalu. cepat sangat seminggu berlalu. setiap kali habis je kuliah Morfologi Bahasa Melayu, aku rasa legaaaaaaa tak hengat dunia oii. dah boleh tarik nafas lama-lama, tak lepas pun tak apa. sebab aku dapat rasa keseronokan takde kelas untuk hari Khamis dan Jumaat! hee, untunglahh. boleh lepaking dalam bilik buat kerja-kerja yang tergendala pada hari ni, esok dan sabtu dan Ahad. eh eh. Ahad tak boleh. nak pergi celebrate birthday girl-girlss. hee ;)




TOMORROW IS THE DAY!
29march2013.
my 22nd!




nak hadiah nak hadiah nak hadiah oiiiiii! hee, pagi tadi, online fesbuk je, tengok-tengok ada sorang member ni hantar private message. hm, apa lagi, aku terus je lah mintak hadiah birthday kat dia dengan muka tak berapa nak malu ni. hee, then, tiba-tiba dia offer aku untuk ambik hadiah yang satu ni. yang dia punyalah mengharap sangat nak menang. so, I bet, dia buat semua ni untuk aku ke? haha, perasaaaaaaaaannnnnnnn!!




takde maknanya kalau untuk aku! aku ingat dia nak bagi free, then, pergi dengan sesiapa yang aku suka. but, I was wrongg. aku kena pergi dengan dia. hoiii, kau tu lelaki. aku ni perempuan. bukan mahram. takde pertalian! haha, sesuka hati kau je kannn. mana boleh. aku ingatkan, dapat duduk bilik lain-lain, tapi dia kata, bilik sama, katil lain-lain. err, lepas tu dia perbetulkan balik typing error-dia-sangat-tu-lah kannn, bantal lain-lain. can you see? awwhhh, nampak dah permainan dia macam mana! haha, gatal kau ehhh.




kalau kau bagi freee, dan tak pergi dengan kau. wehh, aku nak! tapi............ kalau kena dengan kau, rasa macam berat je ekeke :P dah lain macam pulak jadinya nanti. apa pin, kau memang sweet. kitorang dah kawan sejak tingkatan enam rendah lagi. dan jadi kawan baik semenjak itu. thanks for being my FRIEND (: thanks sebab tak pernah lupa aku walaupun kita dah masuk universiti, dah lama tak jumpa, dah lama tak message-message, call-call, thanks thanks youuuu!




actually, kawan aku ni join satu contest dengan kerjasama Philea Resort and Spa. bila dia tiba-tiba join contest ni, I was like.. ehhh, aku suka resort tu! nama dia best, ada gabungan nama aku sikit. hee. phiLEA katanyaaaa. ahaha. perasaaaaaaaaannnnn!







cantik. tapi tak cantik sangat. tak menepati cita-rasa aku.
hee, aku dah bagitau kannn? :P



melukis. is behalf of me. tapi, sejak masuk unviersiti ni, aku tak berkesempatan lagi nak melukis macam dulu-dulu. macam masa Tingkatan Enam dulu. subjek paling aku suka, Seni Visual. so, kawan aku ni dia memang nak sangat menang. macam-macam cara pun dia sanggup buat asalkan MENANG! dah macam contest share and win pulakk. padahal contest 'LIKE' My Sketch Competition je punnn. heee. so, please. atas jasa baik korang, kalau tengok benda ni, tolong like eh. aku yang like pun tak dapat apa-apa, so, korang jangan tanya pulak akan dapat apa kalau like. tolong kawan (:






klik link untuk LIKE.
tolong kawannnnn ;)





kalau dia menang, ni considered as, hadiah birthday aku untuk kau, bulan lepas ohkayy?
haha, terimass!






p/s: Roy, aturkan date aku dengan abg Zack Zukhairi please!
aku ni one of his fans, you knowwwwww. nak ambik gambar, lekat kat Instagram,
upload masuk fesbuk dengan Beloggg, tak lupa twitter jugak, dah cukup okay!
more than okayy! heeeee ;)
pleaseeee >.<








No comments: