Monday, February 4, 2013

Crepe's ❤

dah lama rasanya tak ber-blogging sejak bercotii dengan riang dan rianyaa di rumah terchenta. well-said ; aku online je pun hari-hari tapi melayan game je laa. main game almost sepenuh masa. takdenya sempat nak update belog bagai.  hee. hari tu, aku dengan rasa berbelah bahagi-nya nak ikut ayah tau tak, nak ikut atau tak. Ayah pergi kerja, tapi he'll drop me by somewhere, saja jalan-jalan sorang diri menghilangkan rasa bosan terperap di dalam rumah. Ye lah, kalau dah namanya duduk rumah tak buat apa-apa, kinda bored too.




I wake up early that day, after my mother forced me to awake and keep asking me ; "Kau nak ikut ayah ke tak? ayah dah siap tuuu. nanti lambat pulak." I stared to the watch, awwh 815 morning. and my dad have a meeting at 930 am. and he said yesterday, tepat pukul 830 pergi lah. aku sempat jalan sana jalan sini, dalam kepala otak fikir fikir fikir, nak ikut ke tak. nak ikut ke tak. hard for me to made any decision that time. Entahlah. T_______________T




dan aku tak rasa rugi bila ikut sebab...... sebab tanpa disengajakan aku ter-join Hari Keluarga UTHM. haha, kinda funny that time. ni semua sebab Fakha. Fakha punya pasal! kebetulan yang macam-best je aku rasa, sebab apa? sebab aku dapat beli crepe's, dan pada masa yang sama dapat babai-babai Fakha dari jauh. hee. almaklumlah, orang semangat cinta UTHM kuat sangat. mana nak balik! (Kem Tahunan PALAPES UTHMJohor) je ponnn. hee. 





Hari Keluarga UTHMJohor.


crepe's from CUPPACAKE B'LICIOUS
masa ni aku beli Mango Crepe, Durian Crepe dengan Cake in The Jar.
total ; RM30.
duit ayahhhh :P



dah lah ayah tunggu kat dalam kereta aje.
mak aih, segan gilaaa kot aku nak jalan sorang diri.
tapi disebabkan crepe's, aku tekadkan hati, bulatkan semangat, tebalkan muka!
haha, sengal!


apa pun, at last, I do enjoyed my day. heh. thanks dad, thanks mom (:










No comments: