Friday, February 22, 2013

Cotton Palace.

Assalamualaikum. tak jawab dosa tau. okay, sekarang ni masih lagi musim atau tak kain jenis cotton ni eh? aku sendiri pun tak pasti. sebab, kebiasaannya, jenis-jenis kain pasang ni akan berubah-ubah dari semasa ke semasa. apa-pun, semakin lama, semakin comel pulak design kain-kain cotton ni haaa. buat rambang biji mata aku je tengok benda ni semua. OHH, dunia duniaaa. hiks!




okay, tonight, I wanna review something beautiful for you people. kain cotton comel-comel yang berjaya memikat dan menambat hatiku ini. ecece. tahniah, anda berjaya memikat hati kita! I kept wondering, mana dorang dapat kain lawa-lawa, comel-comel camni? kalau kat Kamdar, memang ada, tapi semuanyaaa aku tak berkenan. aku ni kalau part pakaian, pakai memakai memang agak cerewet sikit. hee. sanggup aje ulang alik, turun naik mall sebab nak cari kedai kain yang cantik. oh, kasihan Fakha. dia dah pernah rasakan pengalaman ini bersama daku. hee. sorry, Love!




Jom cuci mataa ^^.

 

rainbow stripes. comel kalau buat baju corak melintang.
sekali sekala tukar design baju, apa salahnyaa (:


contoh baju siap.
tapi aku tak minat corak ke bawah macam ni. melintangggg baru comel (:

 

ahh, heaven oii. penuh bunga!
LOVE thiss ;)

 

Ni pun cantik. banyak warna kat satu baju.
so, kalau pakai tudung, confirm boleh match dengan warna apa-apa punnn.
ye tak? hee.

 



sebenarnya, ada banyak lagi design untuk baju cotton ni. sila terjah page ni jika anda berminat. okayy? COTTON PALACE. biasalah, assignment belum ada banyak, so, bila online, kalau tak main game, apa lagi kalau bukan tengok benda-benda macam ni. ye tak? arrgghh, stress betul aku T________________T











No comments: