Friday, January 4, 2013

EXAM #Day #Two

Assalamualaikum, selamat malam!
Alhamdullilah, paper kedua untuk semester ni, dah pun selamat selesai dengan.......... hm, tak tahu nak katakan bagaimana. either it is berjaya atau pun tidak, wallahualam. apa pun, sebagai seorang student yang berwibawa, I dah try sehabis baik, and the result is? hard to predict. hard to made any assumptions. kinda difficult oh. aigoo.





EXAM #Day #Two (:



sepanjang peperiksaan kali ni, aku nak pakai baju kurunggg je. hee, enam paper je pun, so, aku nak pakai baju kurung, dan aku akan snap setiap kali before exam. sebab pergi dewan peperiksaan aku tak bawak phone. hm, tak dapat nak ambik gambar berlatarbelakangkan-bukit-bangunan RST- yang cantik itu. hee. what a beautiful combinations! dah lama tak pakai baju polkadots-stripes ni. last entah bila. beberapa bulan yang lalu, maybe (:





so, kali ni tak pergi Queensbay seperti exam hari pertama hari tu. hee, takde benda nak cari. kan kan kan? so, next examinations, nak pakai baju kurung yang mana pulak eh? kena fikir awal-awal ni, padahal exam on 11th January! as usual, sebelum tidur kena fikir dulu, esok nak pakai baju apa, tudung apa, kasut apa, seluar apa, beg apa dan apaa. hee, itu wajib! kalau tak, bangun pagi keesokan harinya, aku blur, and I will take time too long in-front of the wardrobe, kept thinking thinking and thinkingg what-to-wear. LOLs.









No comments: