Wednesday, January 2, 2013

baby tribal ♥

Assalamualaikum, selamat malam, people!
hari nie rasanya hari yang betul-betul-betul-betul-betul nervous bagi aku! hm, orang lain tuh aku tak pasti la. tapi, aku memang sangat-sangat-sangat-sangat lahaii nervousnye. hm, kenapa ek? sebab hari ni, 02 Januari 2013, hari pertama untuk kertas peperiksaan pertama aku sempena semester Tigaa ini. oh em gee. how nervous am I.





sebelum tidur, called mom, cakap-cakap-cakap bagi release sikit hati nie. lepas tuh baru lah dapat tidur dengan begitu tenang. sedar-sedar je dah Subuh. Alhamdullilah, terus saja bangun dengan penuh bersemangat. semoga segalanya dipermudahkan oleh-Nya. in shaa Allah. then, sebelum pergi tu, sempat called mom and dad, but, nobody answered. Rasa sedih pulak. OH mom, I need youuuuuuuu! then mom call semula, buat breakfast katanyaaa. okay-okay. masa cakap-cakap-cakap tu tiba-tiba je rasa sedih, rasa sebak memenuhi ruang dada. please please jangan nanges! exam je kann? hee, sumpah, bila dengar suara my mom pagi tadi, Lahaiii, hampir saja menangis. wuwuwu ;(








muka lepas nanges sikit, lepas cakap-cakap-cakap dengan my mom. terus je tak best rasa nak buat revision sikit pagi tuuu, hm... snap sendiri, so, memang suka senget-senget-senget ini. haha!




then, Alhamdullilah, everything goes well, maybe (:
sebelum tu, dah plan, habis exam nanti nak pergi Queensbay, cari barangg. eh eh, lagi-lagi Queensbay Mall je kitaaaa ni? hm, habis, nak cari kat mana lagi? hee, tu je laa yang paling dekat dengan USM ni gamaknyaa. mula-mula plan, nak pergi Daiso, cari mangga kunci, untuk kunci loker sempena cuti semester nanti. so, pusing punya pusing punya pusing satu Daiso, tak jumpaa apa yang dicari. lain yang kami cari, lain yang kami beli. hee, itu dah biasa (:





oh ya, kami memang pergi Queensbay pakai baju kurung jaa. malas dah nak tukar baju, malas nak basuh baju banyak-banyak. almaklumlah, musim hujan sekarang ni, ye tak? kat post yang lepas, aku ada cakap, aku aim satu benda ni, and now, dah dapat dah punnnnnn. hee suka tak hengat! (:











finally, baby teribel in the house! hee, suka suka sukaaaa. rasa macam nak jerit-jerit je menunjukkan betapa excitednya kita ni. haha, okay, itu hiperbola (: murah je pun, yelaa, kita kan student. hiks. hari tuh Momoe, hari ni Kitschen, esok? hm. hari nie berusaha keras untuk tidak menjejaki POPULAR! no novels when ON STUDY MODE! NO NO NO. even dapat ushaa kejap je, aku dapat rasa aura-aura novel baruuuuuuu sungguh banyak! I can feel it. I can taste it. woah ;D at last, baby teribel dapat, mangga kunci pon dapat. heh, lepas ni puasa, tak nak tengok mall selama sebulan! okay, itu tipu :P










next, barulah terasa seperti berusia 21 semula! kenapa? hee, masa nie aku kat butik Forever 21. saje je jalan-jalan cuci mata. ushaaa dulu, kot ada yang berkenan kat hati. hee. haa, memang ada. see the heels? see the bags? see the sandals? ngahaha, I want it all, boleh? part berjalan, silalah serahkan kat aku. hilang segala masalah, lupa segala kesedihan, seriously, tak hengat apa-apa yang tak best bila berjalannnnnnnnn! hee, kbai. aku still penat ni ...........  :)















No comments: