Tuesday, January 1, 2013

button badge | REJECTED

design punya design punya design, design berkali-kali, untuk buat yang terbaik. tapi, at last kena rejected begitu sahaja. wow, unexpected sangat. rasa terharu, rasa nak menangis, macam-macam rasa pun ada. tapi, itsokay la. design yang kita buat ni tak cantik mana pun. that's why kena rejected macam tu sajaaa (:




Big Girl Don'T Cry! Leaa please be strong. ini namanya lumrah kehidupan. so, anggap saja ini sebagai satu persediaan sebelum kau terima tawaran sebagai bakal Pegawai Imigresen kelak. EH? haha, tinggi betul cita-citaaaa kan? :P




design yang aku buat malam ni. simple je pun. that's why kena rejected. ekeke (:



1.
bila beginner mula design-something, macam ni lah rupa dia (:

2.

3.

4.

5.

6.

7.




hasil perbincangan dengan Ketua Exco aku, sebab tu font dia bertukar-tukar dan agak cerewet jugaklah gamaknya si Mawi ini. hee.  mengantuk wehh. dah pagi-pagi buta kena design button badge. hee, itsokay lah. itu namanya komitmen (: and then, we decided to chose this, sebagai button badge untuk baju T-shirt penghuni CG :







namun, di-reject-serta-merta oleh YDPCG. taklah reject pun sebenarnya, tapi, ada miss-communication kat sini bila kami tak dapat any new info. okay, nevermind lah. just, aku terasa agak malu jugaklah sebab rupa-rupanya, dah ada design untuk button badge, sedangkan aku ni beriyaaaa mintak dorang bagi komen dan jugak sebarang bantahan secepat yang mungkin. ehem. okay, aku terdiam (: thanks sangat.. gua cukop terharu. dan ini, design yang dorang nak guna untuk button badge baju penghuni :







nice, and no comment (:











1 comment:

ZULHILMI TEMPOYAK said...

ohhh.. ingat mmg kena reject btol.. br nk tlg cari idea jugak. hehe