Friday, December 28, 2012

Terharu, Teruja, Thanks!

Assalamualaikum, selamat petanggg! 
Hari nie, aku rasa best tak hengat oii! haha, entah macam manalah hati ni boleh tergerak nak ushaa post-post yang lepas tuuu kan. saje je nak tengok berapa banyak people do hit my posts. and tiba-tiba mata aku ni terus je tengok kat satu post yang dah beberapa minggu lepas. okay-lah, tak nak cerita banyak. aku dah siap sediakan gambar untuk korang review (:








so, aku tengok kat post ni. ramai betul yang hit post tu. 153! ada 4 orang yang komen. wah wah. kemain, ramai betul yang suka dengan novel The Wedding Breaker ni yaa? sesiapa yang belum baca, atau nak baca, atau nak tahu pasal apa, klik link ni, okay? ------------> http://leashizuka00.blogspot.com/2012/12/review-wedding-breaker.html (:




lepas je aku tengok ramai sangat yang hit pasal post tu, aku terus je pergi google. semua tu datang dari google agaknya. confirm (:








okay, memang ada pun kat first page Google tu. hee. ohsemm. *yang aku dah kotakkan tuuu* tak caye, korang boleh je pergi Google, type The Weding Breaker, then scroll sampai bawah, then, korang akan nampak nama belogg aku ni. hee :D




then, aku klik laa sebab nak tengok, siapa yang rajin-kan-jari-jemari dorang untuk drop comments. ye tak? so, aku sangat-sangat-sangat terperanjat da terkejut bila nampak tuan punya novel, The Wedding Breaker, Evelyn Rose datang comment! haha, pagi tadi, 28 Disember 2012, pukul 07:03 pagi. wahaha, baruuuuu lagi ni. okay okay okayy? see, rasa teruja pun masih belum hilang! serious ;')








well, aku rasa happy-tak-hengat dunia sekarang ni, dari tadi. kalau korang nak tahu, sejak aku ber-blogging ni, dah lebih 10 buah novel yang aku review, tapi, takde satu pun aku dapat feedback dari penulis novel tu. well said, this is my first time. sungguh, aku terharuuu :')




thanks to Allah, sebab Evelyn Rose, aku makin bersemangat nak hasilkan sebuah novel. tapi bila? in shaa Allah, suatu masa nanti. nak buat sekarang, aku tak boleh. aku akan pergi ber'juang' untuk menghadapi peperiksaan akhir semester tiga tak lama lagi, hm, means, next week on Wednesday (: so, aku tunda dulu niat suci murni aku ni. hee. ini pengalaman pertama aku yang sungguh berharga, dan in shaa Allah, aku akan terus support Evelyn Rose, hasilkan novel yang best-best-best next, okay? hee (: okay-lah, tu je aku nak bagitahu hari ni. thanks for reading, people. OXOX (: silalah rasai perasaan teruja aku hari nie, and aku takde idea nak melukis apa. next time, okay?












6 comments:

Anonymous said...

wahh., bestnyaa.,mesti happy kan..? hehe ^^

LiaNelissa said...

Ya Allah, tersangatlah happynye! hee :D

Orang Kita said...

hahaha,, tahniah!! ahhahaa

LiaNelissa said...

haha, thanks thanks :P
ekeke!

ejulz said...

ok la tu.. msk 1 page bila google.. hehe

Daeng on duty said...

Assalam, jemput jengah blog saye...saye ada jual long sleeve maxidress dan dress cotton/denim dengan inner. selesa dan sesuai dipakai utk ke kelas/pejabat/jalan2

-->http://hiasanterindahstore.blogspot.com/

TQ ye~