Thursday, December 13, 2012

New Looks!

Alhamdullilah. belog aku dah pun bertukar wajah. usaha seharian. dari sebelum pergi class pukul 3 petang tadi, sampai lah sekarang. baru je siap. hm, kalau tak memang dah siap lama dah. tapi disebabkan ada masalah yang berlaku, means, blog aku jadi double posts, jenuh jugak la aku cari jalan penyelesaian sana sini, penat betul uncle google malam nie aku kerjakan. Almaklumlah, nak cari penyelesaian. kalau tak, buruk betul belog aku nih aku tengok dengan adanya double posts.




ada yang tak membantu, hm, mungkin aku yang tak faham kot camane nak settle-kan double posts tu. serious, memang panik. sangat sangat sangat panik disebabkan hal itu.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

then, aku dah rasa macam nak putus asa. aku closed semua tab sebab geram! geram tak jumpa apa yang aku nak. geram sebab masalah double posts tak selesai lagi. grr. mom text, sayang text, semua aku tak reply. sebab panik dengan benda ni. takkan nak delete dah kot belog kesayangan aku ni? hee.





then, aku rasa, mana boleh putus asa. mana boleh delete blog ni. mana boleh kuburkan dia selama-lamanya. tak boleh! kena selesaikan jugak masalah tu, malam ni. by hook or by crook, I don't care. dalam otak, hati semua cakap : Sabar, relaks. sabar. relaks. setiap masalah yang berlaku mesti ada jalan penyelesaiannya. jangan putus asa macam orang takde iman saja!





Alhamdullilah, lepas trial and error, banyak banyak banyak banyak kali, selesai jugak... Lega betul rasanya bila masalah double posts dapat dihilangkan! Lega. boleh senyum sampai esok... dan sekarang, aku dah publish balik blog ni to public. kasihan, ada orang tanya : Mana pergi blog awak ni? saya cari tak jumpa pun? Private kan ek? hee. under-construction laa. maaf ye (:




heh, kali ni belog aku dah ada energy power saving! pheww, hebat tak? haha, walaupun aku rasa macam agak ketinggalan dah sekarang ni. sobs. kalau korang nak tahu, aku edit blog ni start from ZERO. semua hilang. so, aku kena rujuk tutorial from blog-blog lain untuk improve semua ni. ada lagi yang tak settle. nanti aku try lagi. perfectionist!






simple is nice isn't it?
aku memang suka simple macam ni (:









No comments: