Wednesday, November 14, 2012

Melaka 141112

Assalamualaikum, selamat malam, Salam Maal Hijrah (:
semalam berjalan, hari nie berjalan, esok berjalan, lusa pun berjalan juga. heh. mana ada benda yang boleh bergerak sendiri kalau bukan berjalan? kalau tak berjalan, memang tak jadi apa lah kan. heh. manusia. kaki-kaki kuat berjalan. memang tak boleh nak berhenti dari berjalan ke sana dan ke mari.




oh, wait! baru aku tahu kenapa dia ajak aku pergi Melaka hari nie. sebab, semalam aku kata, aku nak main boling. dah lama tak release tension dengan cara macam tu. baling bola tepat kat pin dengan sekuat hati! dan, bunyi pin terpelanting berterabur sungguh menyeronokkan! tengok point, oh, strike! dia tak nak. tak pernah nak teman aku main boling. tak pernah. hm, sedih betul. apa entah yang susah sangat main boling tu? main snooker rajin laa, kan?




mula-mula, rancang nak pergi Zoo Melaka, tapi aku tak nak! aku nak pergi A Famosa. nak nak nak jugak! hehe, lepas tu, tak jadi pergi Zoo, pergi A Famosa. tapi, lain kali, tetap jugak dia nak pergi Zoo Melaka. entah ada apa? haa. jumpa kawan lettew.




jom, tengok gambar-gambar yang tak seberapa nie ... :)







beautiful sight ..... :)



mari mendaki bukit, menuju ke atasss.
pheww, semput mak.
cuaca dah lah cantik betul hari nie. 
panas terik.!


kecik.
tersorok kat belakangg.
heh, anda ungu sangat hari nii (:


 

entah lah siapa tuuu.
hee.


batu bersurat "love love"


in front of St. Paul church.


Melaka Maju 2012.
cantik betul pemandangan dari atas nie.




kalaulah rumah aku kat Melaka, tiap-tiap hari aku panjat bukit nie, ambik angin dekat atas tu. mesti heaven gilaa rasanya. persetankan pengunjung yang ramai tuu. hm, buat-buat laa macam pelancong jugak. hee (: okaylah. itu sahaja untuk kali ini. selamat bercuti semuaaaa. manfaatkan waktu cuti anda dengan sebaiknya. cuti mid-term bukan untuk berehat, tapi untuk berjalannnnnn sana sini. harap maklum (: 
selamat malam, salam Maal Hijrah sekali lagi. selamat tahun baru!







1 comment:

♥ Nana BamBam ♥ said...

oh melaka, kg ku....tp x sempat nak jenjalan bandar ayer keroh tu..