Friday, November 30, 2012

Last Not Least.

selamat pagi. dah lama rasanya tak update belog ni. sampai ada yang tanya : Bila kau nak update? heh. aku bukan apa, kadang tu aku rasa betul betul betul nak update. tapi, lepas tu aku banyak habiskan masa dengan tidur tidur tidur dan tidur. oh bukan apa, sekarang nie aku rasa betul betul penat. letih dah badan ni. nak dapatkan tenaga, kena tidur dulu. charge




hari ni, ada aktiviti di antara Level 100 dengan Level 200 KLKM USM. macam biasa, aku sebenarnya handle Level 200. entah siapa yang letak aku kat situ pun aku tak tahu laa. pandai korang kan, yang pilih untuk handle Level 100 tuuu. tak apa lah, yang penting, kalau semua orang bagi komitmen, sporting, bagi kerjasama dengan aku, buat apa yang kami arahkan, aku rasa okay sangat walaupun kena handle Level 200. Bagi aku, hari nie memang superb seronok! kiranya macam aku enjoy gila laa.




aktiviti hari nie (semalam), sebenarnya tak habis main. sebab kesuntukan masa. dua jam, err. kurang dua jam, serious tak cukup. we want more! heh. macam biasa, ada tepukan dan sorakan. setiap krew kena buat satu sorakan dan satu tepukan ikut tema yang dah ditetapkan oleh pihak MT (Majlis Tertinggi KLKM). banyak jugak laa idea dari dorang, memang happening tak hengat. macam-macam yang keluar. bunyi katak, singa, kambing, dan entah apa-apa lagi laaa.




mungkin ada yang rasa benda-benda tu membosankan, tapi bagi aku, Pengakap adalah satu unit badan beruniform yang paling enjoy, dan simple. apa yang korang perlukan adalah kerjasama, komitmen dan sporting. feel it, and taste it. other than that, don't have to think much. 




okay okay. nahh, gambar! tapi tak cukup lagi tiga krew sebab aku tak sempat nak snapp. maaf maaf maaaaaaf ye junior-junior dan seniorrr :>





barisan MT.
cuba cari aku kat celah mana?


lets bomb I.


lets bomb II.


lets bomb III.



dan tadi, aku upload kesemua gambar ni masuk group Level 100. hehe, sambutan hangat betul! ramai yang likes, ramai yang comment. aku ingatkan tak ada respons. aduii. misunderstoooood. makin bertambah laaa kawan kat facebook gua. heh.




apa pun, minggu depan, hari Isnin adalah hari terakhir dengan dorang ni semua. minggu last Ko-K. lepas tu, akan jumpa semula masa semester baru. aku tak pasti sama ada aku dapat jumpa lagi atau tak dengan dorang nie semua. InsyaAllah. Allah tahu apa yang DIA rancangkan untuk aku. cuma aku saja yang tak tahu. Apa pun, hanya mampu berserah dan bertawakal. Doakan kejayaan aku dan juga semua orang! Amin (:







No comments: