Thursday, November 22, 2012

first class ✿

dah lama tak update blog ni. hampir seminggu rasanya. ada lah jugak snap gambar, dengan harapan, nak upload, nak update blogg ni. hee, tapi macam harapan tinggal harapan aje kann. sebab apa? sebab aku sebenarnya nak update hari Isnin yang lalu, tapi, disebabkan oleh kekangan waktu, dan aktiviti, so, aku pun tangguh tangguh tangguh dan tangguh, sampailah ke hari ni.. hee. nie pun sebenarnya aku ada aktiviti lain nak kena buat, tapi, berehat sekejap.




lepas bercuti mid-semester yang lepas, rasa segar betul datang kelas. heh. untuk hari Isnin aje laa rasa segar. sebab lepas tuu, rasa malas datang semula. Lahaii, takde kualiti betullah jadi pelajar macam ni. Tapi, aku tak pulak ponteng kelas, itu lebih baik (:




semangat sebab, ada kasut baruuuuu! haha, kasut nie aku beli sebelum balik Penang, and you know what? I bought 2 pairs! one for me, and one for my sister. heh, kasut kami samaaa. kau ada? aku pon tak sangka la adik aku nak jugak kasut ni, citarasa kami selalunya berbeza, tak sama. mungkin sebab kasut tu warna merah kot. tak laa merah terang, tapi, maroon. hm, mungkin juga sebab sekarang ni tengah musim 'color-block', jadinya, kasut-kasut kat butik tu kebanyakannya semua warna merah!





rambut pun dah sikit since dah malas nak ada long hair.
kadang-kadang tu aku rasa macam nak botakkan kepala aje. hee.
tapi, bila dah macam ni, rasa rindu pulak nak ada rambut panjangggg.
T_____________T


tadaaaaaaa!
aku sangat suka pattern kasut yang macam nie.
rasa comel gilos bila pakai pergi mana-mana.
hope dia mampu untuk bertahan lebih lama. amin!


err err. hari pertama ni pening jugak nak pilih beg apa.
heh, aku nampak ramai betul yang pakai beg Vaio.
dorang pun pakai Vaio jugak ke? hee,
*bajet gua sorang je yang ada Vaio. giloo.



siap! jom pergi kelasss.
hari pertama selepas bercuti semingggggguuu.
macam ni lah rupa dia. hee.




that's all for today.
daaaaa.