Saturday, October 13, 2012

review | BUTTONmyBUTTONS

aku ada benda menarik nak share nie,
sebelum off blogspot, off segala benda yang tak berkaitan.
off to work!
okay, one of my friend, 
kenalkan aku kat satu butik nie.
butik online, macam biasaa lah.
dan, aku sangat suka dengan baju-baju yang dorang buat!
heh, thumbs uppppp :D




kalau korang tengok pon, mesti korang sukaa.
apatah lagi aku.
aku yang sangat s u k a benda-benda cantik begini.
aku rasa, dua minggu akan datang pon aku akan stand stood still ushaa page dorang.
bilalah agaknya nak dapat satu.
satu pon jadik laa, lagi best kalau dapat dua. heh, demand .... :)





nak, boleh tak?
:')




mesti ramai yang dah tahu pasal blog ni.
kat Facebook pon ada. aku je yang lambat, maybe ... :)






serious, baju-baju yang dorang keluarkan memang cantik-cantik belaka.
sesuai dengan citarasa aku yang moden ini.
ecece, geli pulak kitaa. haha.
nak tengok? kejap, aku pilih yang lawa-lawa.
buat mata ni tak mengantuk bila tengok. nakkkkkk!






 

price dia, RM359.00
banyak dah sold out.




 

price : RM359.00



 



 



dan, yang paling aku suka :
cantik gilossss !



 



bagi kategori Fancy Modern Kurung pulak,
aku lebih suka yang ni............. :')



 

 



 



 




hm, kalau boleh, aku nak letak semua gambar baju-baju yang comel tu kat sini.
serious, you drove me crazee !
and the price also make me crazeeee.
haha, :P




camane? cantik tak? kalau cantik, kalau berminat,
kalau berkenan, pergi ushaaa page dorang okay.
kalau kat facebook, nie link dia :






happy shopping guys !
I wish, I would have one ...... :)







2 comments:

nuranne said...

goodness, so pretty. i didnt know this online shop too. and thanks to u i know now. cool. will browse it soon.

LiaNelissa said...

hee, nevermindd dear.
sharing is caring :)