Tuesday, October 9, 2012

♥ nyawww

bila hati dan perasaan terlalu menginginkan KFC.



k f c .
k f c .
k f c .
k f c .
k f c .
k f c .
k f c .








memang dah tak boleh nak buat apa lagi dah.
by hook or by crook, 
mesti nak makan jugak.
tak kira apa pon yang berlaku.




semalam :
aku ada dua meeting penting.
1. meeting MT KLKM
2. meeting MPDCG ....




kisahnya begini :
1. pukul 8, text YDP tanya tempat meeting.
YDP replied pukul 9.
*meeting start pukul 9*
okay. aku dah lambat, dan aku jauh.
paling cepat, 930 sampai DUP.



kesimpulan :
tak pergi meeting  MT KLKM.
maaf.
maaf.
maaf.




kisahnya lagi, begini :
meeting MT KLKM dah diberitahu pada minggu lepas.
*aku je yang tak hengat*
so, aku cancelled pergi meeting MPDCG.
*mendahulukan mana yang lebih awal*


disebabkan aku dah cancelled meeting MPD lebih awal daripada meeting MT KLKM,
so, lepas tu pulak aku tak tahu tempat meeting MT,
so, dua-dua pon aku tak pergi.
heh, puas hati anda? puas hati kauuu, Leaa?



kesimpulan :
dua-dua aku tak pergi.
aku pergi makan kfc.







makan kfc sungai Dua kat bahagian atas.
jadi, aku boleh nampak orang lalu lalang kat bawah.
aku nampak apa?
cuba korang tekaaa.
heh.
aku nampak .................



n y a w w w n y a w w w 



dalam erti kata yang sebenar,
kucing laaa. hee.
kasihan, dorang lapar.
aku terperasankan mereka ini saat aku dah habis makan.
how sadd.
hanya mampu bagi kucing tu tulang ayam je.
tapi, still ada isi lagi. masih ada daging :)







ada tiga ekor.
semuanya gemuk-gemuk belaka.
heh, bunting rupanyaa.
tak dapat aku bayangkan, camane laa agaknya,
keadaan anak-anak kucing jalanan ni.
sedih!




masa ni, nyaww tengah makan.
kesiann, tak cukop dwet la nak belikan yang bucket.
T________T








kucing yang jinak-jinak merpati.
hm, jinak-jinak kucing laa patutnya, kan kan kan?
bila nak pegang je, dia lari.
bila dia dekat dengan aku, aku pulak yang lari. 
takut kena gigit tak pasal-pasal.
hee. Leaa Leaa. macam-macam hal lah awak nii :')




motif : aku bukan nak riak, takbur atau apa-apa, sebab aku bagi kucing tu makan.
aku just, kasihan dengan makhluk ciptaan Tuhan ini.
mereka juga layak menerima layanan yang baik di atas muka bumi ini.
hee, peace, no war!
nak siap-siap dah ni.
k bye .......... :)







nota kaki : tak dosa pon kalau buat baik sesama makhluk.
dapat pahala lagi ada ..







No comments: