Sunday, October 7, 2012

Interview MPDCG :]

Assalamualaikum dan Salam sejahtera ..
selamat hujung mingguu!
korang buat ape je hari ahad macam ni, ek?
macam aku kat hostel, duduk diam, goyang kaki, makan, online, baca novel dan tidur.
hee, jadual yang sungguh tidak menyihatkan tubuh badan.
jangan ikut, ye tuan-tuan dan puan-puan :)





oke, aku nak kongsi cerita sikit dengan korang semua.
aku pun tak tahu kenapa, bagaimana, di mana, aku boleh lepas temuduga MPDCG hari tu.
heh, itu namanya rezeki. mungkin. ALHAMDULLILAH.
sebenarnya, aku dah ada banyak tugas dengan KLKM USM.
tapi, aku masih lagi berminat untuk terus aktif sama ada di hostel mahupun di unversiti.
ecece. kelass kau jah!





masa tunggu turn tu,
dikejutkan pula dengan berita sorang kawan ni,
pakcik dia telah kembali ke rahmatullah.
Al-Fatihah.
semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang beriman.
InsyaAllah, amin.





then, memang nervous tak hengat la kan.
tak mampu nak senyum pun, sebab tengok pesaing-pesaing semua,
hebat-hebat belaka. oh, nervous lagi.
untuk kesekian kalinya.
T.T




outfit malam tu pon aku pakai simple saja.
simple macam tu pon, ada yang kata aku melawa sangat.
apa? MELAWA sangat?
heh, aku dah biasa la pakai macam ni je.
sesuai dengan jiwa aku. Tagline aku, maybe.







just a long sleeves dress from KZNABIHAH,
jean dengan tudung bawal plain.




hm, melawa sangat ke kalau pakai camni?
T.T
aku rasa, biasa-biasa aje kot.
korang relaks je okay? hee..





*okay, sessi temuduga dah berakhir*
kena tunggu hari Sabtu, jam 2 petang.
masa tuh ada yang bagitahu kat aku,
result MPDCG dah keluar.
aku pon ape lagi, terus je turun Aras 1 sebab nak tengok,
ada nama aku ke tak.





mula-mula, aku cari nama aku ikut senarai abjad standard.
TAKDE !
haha, oke fine. terus tak bersemangat aku time tuh.
aku jalan sikit punya jauh.
*excited + nervous + tak cukup oksigen*
dari Aras Tiga 1/2 sampai Aras Satu.
jauh kan kan kannnnn?




rupa-rupanyaaaa........
nama aku last sekali, haha. yang ke-40.
ikut apa yang aku mintak hari tu,
Keusahawanan.


pilihan pertama!








heh, lepas tu, aku terus je menapak naik bilik,
dengan hati yang berbunga-bunga sukar nak digambarkan.
aku tak tahu kenapa aku happy sangat bila dapat jawatan ni.
baru je nak sentap-sentap. tak jadi dah.
s u k a a a a ... :)





apa pon, 
terima kasih banyak-banyak kat Majlis Tertinggi MPD CG,
sebab bagi aku peluang ni.
tak semua boleh dapat tauu :)




hee, thanksalott !









No comments: