Wednesday, October 17, 2012

my Rilakkuma ♥

Assalamualaikum, salam sejahtera :)
hari nie aku takde nak review apa-apa.
belum jumpa benda cantik lagi. hm, mungkin ada,
tapi, tak sempat nak cerita malam ni,
esok esok lah yaa?




aku ada minat dengan satu benda cantik ni.
siapa tak kenal, Rilakkuma.
kenal tak, kenal tak? heh.
kalau tak kenal, meh aku tunjuk kejap, natang apaaa tu..








rilakkuma.
yes, aku minat gilos dengan benda cantik ni.
comel, kan kan kan?




hee, so far, aku dah ada satu .....!
tapi yang aku punya tu " BOY ".
kasihan dia, takde kawan tidur.
err?
so, aku nak carikan dia kawan main.
eh?




hee, aku nak cari yang " GIRL " punya pulak.
mesti comel kalau ada dua-dua ni.
alamak aii, dah macam addicted lah pulak.
T_________________T





cukup sepasang, tak nak beli lagi dah teddybear!
katil hostel ni kecik, mana muat nak letak semua.
sekarang nie je pon, dah ada TIGA kat hostel.
hee, sempit.
kalau kat rumah, boleh laaa, Queen Size.
letak banyak-banyak pon tak apa.
sebab rasa macam seram je kan tidur sorang kat katil besaa.
*selain dengan Mojo*








hee, this is my Rilakkuma.
handsome, right?
:)




I am looking for the other one.
nak!






1 comment: