Monday, October 15, 2012

Monday with Peplum ♥

morning people! Assalamualaikumm ... :)
hari nie class aku start pukul 9 pagi.
okay, takde lah awal sangat. ye tak?
kalau kelas pukul 8, alamak aihh. memang liat betul nak bangun.




okay, hadiah super Monday.
tuan tanah hari ini :)








err. nampak pendek.
*tinggi sikit sebenarnya ni*
hee, mood pergi kelas.
sebenarnya, hari nie aku rasa nak formal sangat tau.
nak pakai kemeja, nak pakai skirt labuh, tudung bunga-bunga.
*woahh, can you imagine that?*




tapi, hujan pulak.
dah lah pergi kelas jalan kaki. terus terbatal niat tu semua.
mulanya, nak pakai baju kurung warna purple,
memandangkan dah cancelled pakai kemeja,
sebelum tu, gosok tudung dulu,
letak baju yang nak pakai kat atas katil.

time nak pakai,
" aii, apsal basah semacam je baju kurung ni? 
air mana pulak laaa ni, takkan lah tadi pergi mandi terbawak baju ni sampai habis basah camni? "

usha bawah katil.
huh, banjir laa bilik aku, penangan hujan lebat malam tadi.
patutlah. haish, sabar je laa kita ni.


terus tukar baju lain.
dah elok dah aku bangun awal sangat pagi ni,
last-last jadi lambat jugak. haha,




OH hari isnin !




ramai yang cakap baju aku pakai hari ni lawa.
*blushinggg*
sungguh! hee,
nanti next time, aku review mana aku beli okay?
stay tuned people ........ :)
*kaki-kaki shopping online tegar*



apa? tak nampak?
meh sini aku tunjuk lagi sekali. heh.
tadaaaaa ~!








ala-ala Peplum pon boleh. 
berminat dengan peplum?
aku ada beberapa cadangan menarik kat mana korang boleh ushaaa peplum best-best!
tunggu update seterusnyaaa, okay?






thanks for readingg !
salam hari Isnin,
semoga berjaya kepada mereka yang menduduki peperiksaan MUET !
dapat band 3 ke 4 ke 5 ke,
aku belanja Dominos.
hehe. kbai 









No comments: