Wednesday, August 15, 2012

kad raya | FROM HIM

hello hye ... tahun nie aku kurang dapat kad raya tak macam tahun-tahun yang lalu . hee m tapi , tak mengapa lah . sebab aku okayy je dengan semua tu . yang penting , orang yang paling rapat dengan kita , tak pernah lupa kita , pon dah cukup baik . dapat something special lagi tahun nii , dress from ASHANIM DRESS LAB blueeee in colour . gorgeous ouh (:









jam dua . satu untuk kita , satu untuk dia . akhirnyaaa , dapat jugak jam casio gold nie , mengidam dah lama , and dah jadi trend sekarang nie , benda wajib ada . gold aku punya , silver cik abang sayang punya . raya sakan lah kitaa tahun ni , ouh my ! hee 




and , untuk kad raya , aku bagi kat adik aku jugak . hampeh betol bila dia kata tulisan aku macam cacingggg . sebenarnya masa tuh aku tulis kat depan pejabat pos , dalam kereta . almaklumlah , baru je beli . and then ayah aku dah bebel-bebel sebab ambik masa lama sangat tulis ! awwhh . sentapp mak .




 




ouhh psssttt ! budak gemok nie dah ada kat rumah ! dia dah balikk ! cuti raya lah katanyaaaa . ambik kauuu , turn mengecat rumah adalah milik anda selepas aku bertungkus-lumus memastikan keadaan rumah ini dalam keadaan yang bersih dan teratur . hee , selamat mengecat !










No comments: