Tuesday, July 24, 2012

ramadhan 4 | CONGRATES




alhamdullilah , masuk hari keempat dalam bulan Ramadhan . masa bergerak sangat pantas bukan ? ini bermakna , kurang daripada 25 hari lagi sebelum tiba Syawal . kalau masuk bulan Syawal je mesti budak-budak suka , kan ? ecece , termasuklah aku actually . ayah aku dah tanya dah nak beli mercun apa . haa , ingat , main mercun bukan lah tradisi dalam agama kita , tapi lebih kepada tradisi duniawi . kononnya , takde mercun , takde bunga api , tak meriahh je raya , kan ? ish , time tu nanti , pencemaran udara berlaku tanpa batasan . ouh my ... kasihan bumi kita .




actually , aku lukis benda tu malam tadi , around 2 am , pantang jumpa pen dengan kertas , hm , macam tu laa jadinya . tangan mesti nak bergerak . so far , takde motif apa pun , aku just nak wish Salam Ramadhan hari keempat . tu je , and aku rasa macam nak buat macam tu tiap-tiap hari . well , I have nothing to do right now . I am jobLess ! hee . eh , suka lah . nie kan blog kitaaa 




ouh ye . baru teringat ! aku nak wish something untuk my dear Fakha nie . 





tahniah dear sebab dapat Dekan once again . untunglah kan tiap-tiap semester dapat dekan . nak jugak ! result UTHM released awal pulak kali nie , and aku pulak tengah tunggu result semester lepas . bakal keluar jugak hujung bulan nie . hari tuh aku dah check laa result provisional , alhamdullilah , semua LULUS . biasanya USM memang akan ada dua fasa result . fasa pertama , dia akan bagitahu kita sama ada kita lulus semua , atau lulus bersyarat , atau gagal . fasa kedua , baru lah kita dapat tahu dapat gred apa dengan pointer sekali .




alamak aii , cerita pasal result , nervous pulak tiba-tiba . tak lama lagi je nie result akan keluar . Ouh my ... ! oke , aku dah ambik masa terlalu lama untuk update benda nie . mana nak siap cepat kalau dalam masa yang sama aku main game , aku melayan Huza kat facebook , edit gambar dan cari idea untuk ayat yang seterusnya . paling ohsemmm bila aku sempat lagi usha page online shopping . sudah cukup cukup sudah .




last but not least ,  congratulations dear . keep up your good work ! make sure usaha lagi untuk dapatkan dekan semester depan , okay ? ouh yves , jangan lupa belanja saya makan masa berbuka nanti . terima kasih  










No comments: