Tuesday, July 24, 2012

first DOODLE ♥

Ramadhan keempat sudah pun berlalu . Ramadhan kelima dah say hello hello dah . sabar ye . okay , hari nie aku belajar something new I tell you . haha , maybe agak lambat sikit kot untuk aku , tapi sekurang-kurangnya aku cuba jugak untuk belajar dan buat . yeah , aku tahu , budak kecik lagi advance dari aku . ouh , betapa ketinggalannya aku . sabar je lah . jadikan sibuk dengan study sebagai satu alasan . EH , boleh ke macam tu ? ahaha .




actually , aku dah banyak sangat membazir dakwat pen , highlighter aku untuk melukis since dulu lagi , sejak zaman batu tu lagi . so , hari nie entah apa yang merasuk aku , aku pon tak tahu . aku belajar buat doodle cantik sikit . ekeke . serious , banyak dah doodle aku buat sebenarnya , macam Felt ' s Monster , aku simpan doodle tuh semua jadikan sebahagian daripada koleksi The Sizzukas . ouh , ada nama ek ? hee , surelah . semua collection aku tuh , aku jadikan sebahagian daripada The Sizzukas . 




pengaruh Doraemon banyak sangat nie . don ' t know why . I just loved the name of ' S i z u k a ' . and jadi official of mine | The Sizzukas . oke sudah . sudah cukup cukup sudah . aku baru je siapkan doodle pertama aku yang tak seberapa nie . hm , biasalah , beginner . and aku akan cuba improve dari semasa ke semasa okay (:








haha , baju dia sama tak dengan background belogg kita ? eh , surelah . mesti ada bunga-bunga . kan wajib . tapi , macam ada yang tak kena lagi lah . so kena balik and practise sikit lagi nie . ekeke , nak buat lagi lah . exciteddd pulak dah sekarang nie nak main doodle-doodle (:









No comments: