Saturday, June 23, 2012

Lucky Leaa | Germany (:

have a nice Saturday people and stalkers ! now , six thirty five in the morningg . and I am not sleep yet . mengapakah ? ouh , penangan game quarter final , Germany lawan Greece pagi nie . such a beautiful game Germany ! berjaya mengalahkan Greece , sebanyak EMPAT gol . hee , suka suka suka ! Good Job to Lahm , Klose , Reus and Khedira ! I want some more on next match pleasee ...... :') terbaik juga buat Mesut Ozil , walaupun tidak berjaya menjaringkan mana-mana gol , but , boleh nampak yang dia cuba , berusaha bersungguh-sungguh untuk menghantar bola dan seterusnya untuk dijaringkan oleh teammates yang lain . good job to all people ! German berjaya mara tanpa ada kalah , mahupun seri . ada harapan menang EURO2012 nie . heh .








kemenangan sekali lagi yang berjaya shut the fcuk up .
uh , puas hati dengan game dorang nie .





game malam nie didominasi sepenuhnya oleh Germany , dengan possesion di atas padang , 69% , manakala Greece pulak selebihnya . ouh , mana semangat Greece ketika ini ? takut lettew berdepan dengan Germany . ketaq lutut naaa :P ouh , sorry . aku fanatik Germany . game lain aku tak tengok , aku tengok match Germany je . ehem . bersebab okay . teringin jugak nak tengok game Italy , Spain , Portugal and selebihnya itu , tapi .... aku kan tengah final nie . so far so good bila semua match Germany aku dapat tengok tanpa menjejaskan hari exam aku , walaupun sedikit . ini namanya the LUCKY LEAAA . bukan The Lucky Laki tau . EH ?





dan tidak dinafikan jugak , nice game by Greece . pertahanan dorang memang best . one word , K U A T . banyak serangan Germany berjaya dorang patahkan . ouh , kecewanya kitaa . kalau tak , dah berbelas goal Germany boleh score . tapi , nak buat macam mana . Greece kuat .......... :) see , aku adalah puji sikit . tak lah condemn habis-habisan .





mula-mula tengok Lines Up Germany , semua pemain utama tak main . Podolski , Gomez , entah siapa lagi . banyak pemain baru , yang boleh lah dikatakan , bakal Star baru Germany , macam Reus , Shruller , ouh itu sahajalah yang aku ingat . Klose dah boleh bersara dah nampak gayanyaaa . ekeke :P Pelapis anda hebat-hebat belaka !









hm , dah nampak dah bakal-bakal Champion musim nie . hee .
EH , jangan yakin sangat Leaaa oi .




 





sama-samalah kita saksikan .
yang penting , siapa pun yang akan mara ke Final nanti ,
saat dan ketika itu , aku sudah pun berada di rumah .
menyaksikan perlawanan di rumah , dengan adanya tivi HD . ouh :P





aku Germany .
anda pula ?







No comments: