Saturday, June 23, 2012

check out | CG ' 12

another post before went sleep . actually , saat dan ketika ini , aku sedang menghabiskan masa dengan sepenuhnya berada di bilik 236A / H34 desasiswa Cantik Gagah yang sentiasa meriah , ceriaa dengan bunyi-bunyi alarm tanpa henti . that ' s mean , ada student yang terlebih guna volt dalam bilik , dan alat penggera yang begitu sensitif terhadap sebarang penggunaan elektrik yang terlebih volt ini ...... :)




so , aku sempat lah snap beberapa gambar sebelum aku meninggalkan bilik ini secara rasminya pada 26 June 2012 pada pukul 9:30 malam nanti . semester depan , dah tukar bilik lain , naik pangkat katanyaaa . dapat bilik Aras Tiga . ouh , makin tinggi lah kita ! bilik yang sedang dikemaskini untuk pindah keluar sementara menantikan habis peperiksaan Semester Dua , Tahun Satu , sidang 2011 / 2012 ini . arggh , can ' t wait awaiting for that moment , but at the same time , rasa sedih lah jugak . banyak kenangan dengan bilik nie . sakit , kena kacau dengan ..... , hm . entah lah . rasa berat hati pulak . sobs . bilik yang pernah mak dengan ayah masuk , hantar aku , walaupun hanya untuk sekejap . ouh , memorable gila !







akhirnyaa , habis jugak sebotol losyen Vaseline .
haha , skin care . bersama Felt ' s Monsters yang terakhir aku buat .






bersepah . ouh yeah . I need my mom :/
cadar yang sentiasa aku tukar ganti . pembersih katanyaaa . EH ? haha :P






dalam laci meja tulis satu .
penoh dengan Felt ' s Monsters . heh , kau ada ?






dalam laci meja tulis dua .
yang penuh dengan Felt , tak kemas lagi .
ada alatan menjahit jugak kat situ . ahaha .
boring study , apa lagi , menjahit laa jawabnya ............ :)






rak buku yang penuh dengan ...
ouh , entah , apa-apa je lah . pon boleh .
malasnye nak kemas . 
T_______________T
tolonglah bagi sikit rajin korang tu kat aku , ye ?






haha , the bestest place ever !
the most - SEPAH area . boleh letak apa sahajaaaa :P
asalkan , bila aku nak guna benda tuh , aku jumpa .
kalau tak jumpa jugak , means dah kritikal laa tu . heee ..







aku baru je nak kemas bilik .
ouh apa ? korang dah kat rumah ?
oke , noted .
@.@









No comments: