Monday, June 11, 2012

boling babe (:

hello stalkers !
jom main bolinggg , addicted into this . tapi sayang , ajak orang tuh , tak pernah nak teman aku main boling . tak pernah nak main boling dengan aku . nanti aku kalah katanyaaa . hee . kalau ajak tengok wayang ke , pergi pantai ke , pergi mana-mana lajuuuu je dia . tapi part nih memang susah dia nak setuju . yang dia tahu , dia akan ajak aku pergi snooker pulak . eeii , mana aku tahu main snooker . takpe takpe , nanti aku belajar main snooker oke ? boleh lah open table sama-sama . EH ?




 






jom , siapa nak lawan kita main boling nih ? haha . practise untuk join SUKAD USM 2013 . haha . EH ? insyaALLAH kalau terpilih ............ (: lawan dengan adik aku je time nih , ahaha . sure lah aku menanggg . masa nie sebenarnya aku bayar untuk dua game je , tapi tiba-tiba ada orang lain sebelah lane aku nak main , then lane dia rosak kejap , so kena restart . so , dengan lane aku sekali kena restart , then , kitorang dapat main 2 game free . hee , total , 4 game laa kitorang main hari tu . LUCKY ! sampai penat , sakit tangan . haha :P






4 comments:

nuranne said...

sy cuma pernah main bowling sekali ja. haha. i'm terrible. it's embarassing. plus the bowling ball is too heavy for me. haha.

Unknown said...

jum main bowling dgn lyeen...lyeen suka hantar bola boling tu ke longkang..sweet je rasanya....T_T hahaha

LiaNelissa said...

@SimplySeoul : haha. kan ada bola yg ringan sikit macam no 7 atau 8 (: best la main nie . tak peduli keadaan keliling sebab kebanyakannya main pun to have some fun ! release tensionn (: hee

LiaNelissa said...

@Cik Lyeen : hee . jom jom ! masa tuh main pon banyak kali ke longkang jugak . dah lama tak main kot . tapi best ! seronok gelak ketawa bila bola tuh masuk longkang . grr , ahaha