Monday, June 11, 2012

STALKERS | talk shit





aaaa , nie yang aku nak marah ni .
hm , tapi ... tak boleh . aku nak marah kat siapa ?
nak maki hamun siapa ?
kau .




aku terkejut pagi nie bila , one of my friend told me bout this .
apa aku pulak yang dipersalahkan ? come on laaa . nie cerita lama .. bulan Februari tahun lepas !
adat dunia la kan , bila kita jumpa someone nie , couple . bila dah couple pulak , banyak kisah suka duka together gether . bukan sekejap . masuk tahun nie , aku kenal dia dah tujuh tahun . cuma jodoh takde . tak mengapa , aku tak salahkan takdir . apa pun yang berlaku , aku terima !




tapi , kalau kau dah ambik ketenangan jiwa aku pagi nie , susah la sikit aku nak maafkan . kan ? tapi , lambat laun aku maafkan jugak . kenapa mesti nak salahkan dia just because cerita-cerita lama nie ? aku tak tahu what the hell happened between you and him , so boleh tak jangan kaitkan aku sama . kalau dia tak boleh nak lupakan aku , itu bukan masalah aku . sebab apa ? sebab kenangan aku dengan dia lagi banyak , lebih banyak dari dia dengan kau . kalau kau faham dia , benda macam nie boleh settle ! bukan tak boleh ponn . 




dah lah , aku nak cakap banyak pon tak guna . aku tak tahu apa-apa .
tapi , bila kisah lama nie kau naikkan semula , aiii . cari point nampak .
post nie pon aku dah delete . kau malukan aku kat situ . buruk dah nama aku sebab kau . daripada orang tak tahu , now , almost every people dah tahu . terima kasih banyak . speechless sungguh aku pagi nie . tak tenang nak jawab final exam krg . 




apa-apa pon , kalau salah aku , aku mintak maaf .
untuk kau : aku mintak maaf sebab kisah kita dulu buat hidup kau huru-hara macam nie . semoga terbuka pintu hati korang untuk saling memaafkan dan terima satu sama lain like before . amin ! tolak tepi ego tuh kalau betul-betul sayang .











moral of the story : kalau bercinta , tak payah nak cerita yang sweet sweet pasal partner kita tuh kat belog ! once dah putus , orang yang tak puas hati dengan kita nanti jadikan point , bahan cerita pulak ! damn .












hoiii STALKERS ! dah stalk tak payah la talk shit sangat (:






2 comments:

nuranne said...

kinda childish tho. pedulikanlah.

LiaNelissa said...

@SimplySeoul : memang . malas lah nak fikir . pedulikan saja . hee , thanks btw (: