Monday, June 11, 2012

kegilaan FELT :>

beberapa hari yang lalu aku ada teman sorang kawan nie , pergi cari barang untuk someone . so , memang penat lah kan , macam nak patah kaki kiri dan kanan sebab pusing satu Queensbay tanpa henti . haha , tipu lah tuu kalau tanpa henti . actually , ada lah jugak berhenti makan , sebelum sambung jalan dan bersungguh-sungguh cari satu kedai nie . semua aras dan tingkat habis kitorang explore . ceruk mana-mana entah pon kitorang dah masuk , benda lain yang kitorang cari , lain yang jumpa . ahaha . see ? nampak tak betapa bersungguh-sungguhnya kami ? sure laa ............. :)




at last , jumpa jugak . aku dah express kreatif aku dengan melukis , canting batik dan sebagainyaa . and now , aku nak try main jahit-jahit pulak . aku tak start lagi main jahit-jahit nie , sebab aku nak fokus kat final exam dulu . masa depan nihh . once I try , aku tunjuk kat korang ek ? tapi , hari tuh aku dah try guna kreativiti aku untuk buat kad birthday . nak tengok ? nanti ek ? :>











kegilaan Felt semakin menjadi-jadi . aku beli benda nie pon sebab aku nak buat pouch untuk phone aku . aku kan suka tukar-tukar menatang tuu . so , sesekali nak jugak try guna something yang aku buat sendiri (: tapi , ada something tak complete lagi . ada something yang aku terlupa sangat nak beli . 




from felt nih , aku dah buat 2 teddybear . tapi takde lah pulak . aku lupa nak snapp . nanti nak try lagi . haha , masa untuk tunjuk kreativiti dan bakat sedia ada ! wehuuuu (:











kalau mak tahu , mesti aku kena marah sebab beli benda yang bukan-bukan macam nie . hm , mak kena faham , nie salah satu dari minat kitaaaa . menjahit ! :>
:')









No comments: