Saturday, May 5, 2012

teater Kasanova | USM (:

selamat petangg (: sekarang nie aku dah buat keputusan . sama ada nak pergi meeting PKP atau pun pergi tengok teater Kasanova yang dibintangi oleh  Azrul Zaidi Raja Lawak 2 , Arja Lee , Farhan AF4 , dan Aimy Azmi . uh , aku tak berapa nak kenal lah dorang tuh semua . haha :P




thanks to encik sayangg sebab tolong aku buat keputusan . err , aku memang susah sikit nak buat keputusan kalau part yang macam nih . dua dua pun penting , tapi DUP tuh jauh sangat laa , takkan aku nak jalan kaki sorang-sorang pulak kan ? so , aku pergi Dewan Budaya USM je laa , dekat sikit . hewhew (:




tapi , seriously , tak pergi meeting untuk PKP boleh menyebabkan aku tersingkir daripada memegang jawatan MT Kelanasiswa . hm , tak apalah , kalau takde rezeki , nak buat macam mana . ye tak ? kalau ada rezeki , ada laa . it ' s okay . uhh , ayat pasrah . kan ? 








oke , aku dah beli tiket ni , RM10 , rasa sungguh rugi kalau aku tak pergi , kan ?
T__________________T



nanti aku update lagi oke , pasal teater ni , macam mana .
tayangan teater nie pada hari Jumaat (semalam ) , Sabtu , dan jugak Ahad .
harga tiket , serendah dari RM 5 hingga ke RM 50 .








kalau time-time macam nie , aku memang kat USM laa kan .
so tak perlu la nak tanya aku kat mana . ekeke .
thanks la sebab ambik berat , kawan ..
kau kawan yang baik , thanks sebab sudi jadi kawan aku yang paling setia .
haha , ouh , ayat (:





salah faham dah .
bila masa aku pergi Hard Rock cafe , Penang weh ?
kau yg tanya soalan tak logik !
grr .






No comments: