Saturday, April 21, 2012

you're so awesome!

selamat pagi people and stalkers ... :)
seronok ! sebab ada someone tuh bagitahu kat aku , dia follower tegar blog aku . " Saya mengikuti blog anda okayyy " . hee , bertambah lagi sorang peminat aku , eh salah . blog aku . ekeke . thanks Ikhmal Al-gadrie :> enjoy laa as long as you can in here , kalau boringg , bukan salah blog , salah aku . haha , merepek dan mengarut , bukan mencarut bukan mencapap pada waktu-waktu malam begini . blushingg rasanya bila blog tak berapa nak best nie pun ada yang suka nak follow perkembangan THE SIZZUKA'S STORIE dari semasa ke semasa . terimass dudes and babes ! you ' re SO awesome :D








tahniah untuk Yunie sebab berjaya untuk ada blog !
tahniah sebab jadi follower aku yang ke - 418 :>







sedapnyaaa makan crispy seaweed dengan green tea from coolblog !







ada macam kembar kah kami ini ?
kenapa semua orang kata kami kembar ?
hampir sejuta manusia yang mengatakan sedemikian .
ahaha , di manakah persamaan kami itu ? :P








seluar polkadot kecik untuk budak-budak kecik !
haha , comel sangat sangat :D





pesta konvo dah nak bermula :)


 






misi : nak cari kasut . tak jumpa-jumpa lagi .
how ? semua tak berkenan . semua tak cantik .



alamak , terpandang something tak best , dan tiba-tiba termenangis .
k baii . mood tak baik . sedih . 
night , sweet dreams , people .




No comments: