Friday, April 20, 2012

Sorry Makcik-Makcik :)

selamat tengahari , salam Jumaat people and stalkers (:
setelah berhempas pulas menyiapkan assignment Sastera , akhirnyaaa siap jugak ! heh , agak tough jugak lah sebab lecturer aku tak nak ada rujukan dari laman web langsungg , so , almost every day aku pergi library , pinjam buku itu , cari buku ini . buat rujukan . and rujukan aku ada banyak jugak lah . lupa pulak nak kira berapa . haha . 




baru satu je yang siap , ada lagi beberapa yang tak sentuh lagi nie . next week dateline . HGM238 pulak assignment berkumpulan , and then ada senior pulak tuu . seems like a lil bit difficult to see each other and discuss , but , we will try the best for it . target A untuk assignment HGM238 ! Leaaa boleh :D








hee , see ? siap dah ! before hantar assignment , pergi binding dulu , and then pergi library , drop book , and pergi IK . weh , pesta Konvo dah nak mulaa dah . tadi aku tengok dah ramai yang datang ambik jubah bagai . hee , pesta konvo ouh pesta konvo . tiba-tiba rasa , tak sabarnyaa nak grad ! hee , padahal ada lagi tiga tahun kot . TIGA tahun >.<




takpe laaa , sepanjang tiga tahun nie , jadi tukang sibuk sibuk kat pesta konvo pon okay jugak apa . hee , nak bunga ! nak teddybear ! nak hadiah :D alamak aii , tiba-tiba ternampak makcik-makcik mana entah posing bagai nak ambik gambar . haha . tak tahu ke , anjing banyak lalu lalang kat situ , and burung gagak main kejar-kejar semalam kat situ . ekeke . kelakar lah pulak dorang nie . aku tengok , aku yang tergelak :P








hee , sorry makcik pakcik .
glamour lah makcik-makcik lepas nie . ekeke :P






1 comment:

.. bella_taq .. said...

cian mkcik2 tu jdi mgse kne stalk dgn ko...huhuhu