Saturday, April 21, 2012

elephant dan kasut.

selamat malam . uh ouh , i ' m in not good condition . 
sakit , please go away :| mini-convo tak berapa nak meriah laa , tadi aku pergi jalan-jalan kat pesta konvo , takde apa-apa yang menarik sangat . tak berapa nak ramai sangat , tak berapa meriah sangat , tak berapa best . and aku tak beli apa-apa . haha , awesome :D




tadi aku keluar pergi jalan-jalan , aku terjumpa red elephant . ouh , comel . and aku pakaikan kat phone , serious , phone aku tak pernah ada accessories apa-apa . so , sekarang dah ada . and aku rasa phone aku sekarang dah comel :D nak tengok ke ? haha , nanti lah , bila-bila . (beberapa jam kemudian) ouh oke , aku dah upload .










lunch nie je yang aku mampu untuk hari nie ^^



oke , next week aku balik rumah | Johor . tak sabar rasanya nak sampai sana , tiket bas pun dah beli , hee . gerak malam , macam biasa , dalam pukul 10:30 malam , sampai sana maybe dalam 6 pagi . InsyaAllah , semoga selamat pergi selamat sampai . dah lama sangat tak balik . rinduu . rindu mak ayah , rindu Jojo , adik aku . err , untuk adik aku tuh , siap sedia hadiah birthday ek ? ahaha , even dah lambat sangat , tapi aku nak jugak hadiah birthday dari kau ! untunggglah dah pakai TOMS pergi sana pergi sini , tapi aku tak dapat apa-apa . unfair =='




actually , aku keluar hari pun sebab nak cari kasut . kasut pergi class . takde kasut dah nii nak pakai . dari semalam aku cari yang sesuai , yang aku suka . tapi tak jumpa pun . takde . hee , tapi tadi aku dah jumpa , bukan satu , tapi dua ! aku suka yang coklat tuh , knitted shoes . hee , tapi kalau hujan , and pakai kasut tuh , confirm banjir laa kaki . haha :P overall , aku suka dua-dua . sekali sekala beli kasut pulak , asyik beli baju je , penuh dah wardrobe kat hostel nie , kat rumah apatah lagi =='








ouh , mengapakah Fatimah Hanim masukkan nama aku untuk acara 100 meter , TOT (Temasya Olahraga Tahunan) nanti ? ahaha , aku dah bersara laa sayangg oii dari segala aktiviti balapan nii . berlari menuju ke bilik untuk mendapatkan katil tershinte lajuu la . nie tak lagi dah . tak confident doe either I can make it or not . pandai-pandai je budak nii kan . ahaha . taknak memalukan diri sendiri , sorry , I tak boleh terima lah kalau kalah lumba lari ni , ahaha :P






hee , nie je yang mampu (:
tak sabar nak balik rumah ! hee , ouh ouh , tak boleh suka sangat nii , sakit datang semula .
k bye , esok aku update lagi apa-apa , oke . taataa (:








No comments: