Sunday, April 22, 2012

surat cinta | II

selamat petang , people and friends . Assalamualaikum (:
how are you today , people ? hope in pink of health . oke , tuan tanah pun sehat-sehat je . lately , banyak sangat binatang kecik-kecik terbang kat dalam bilik , err , bukan setakat bilik je kot , kat hostel ni . mengapakah ? aaa , tolonggg ! cicak pon kenyangg sebab ada makanan yang banyak dan lazat . err , euu . hihi :D terpaksa matikan lampu dan berhenti menaip . 




minggu ke sebelas , banyak sangat kerja nak kena buat , dengan laporan kejayaan yang tak siap lagi , mengapa susah sangat UMT nak faks segala resit USM ? tertangguh lah kerja aku nie , tahu tak ? kalau dah faks kan senang nak proceed . nak hantar kat HEP lagi , nak buat tiga copy lagi . please , hurryy ! aku ada lagi beberapa assignments tak siap nie , tahu kan ? bagus lah kalau kau tahu . ouh UMT . tertangguh tangguh tangguh kerja aku ==' . then , ada lagi satu job , untuk Mini AGM Kelanasiswa . kalau yang lain tak bagi aku senarai keperluan , macam mana aku nak proceed sayang oii . aku tahu semua nak cepat , pressure gak benda nie , haha . tapi takpe , I ' ll try my best ! and alhamdullilah , so far so good (:




bertungkus lumus untuk menyiapkan ini | SURAT CINTA . dah nak balik dah , so nak kena siapkan ini cepat , hee . nie yang kedua aku buat . yang pertama , aku dah bagi masa cuti semester hari tuh kot . err , entah . tak hengat la pulak . hee :D







yang kedua . haha , comel tak ?
pakai uniform untuk kali nie . terasa handsome sangat sekarang . hihi :P
tapi tak siap lagi , tak masuk ayat-ayat yang sama sahaja setiap kali . hew .






nie yang first .
welcome home kenapa pun aku tak ingat laa .
short term memory betol . ee , menci !



 




oke , nanti aku siapkan tulis-tulis nie semua . untunglah orang tuh tak nak aku type and print . untunglah orang tuh nak tengok tulisan aku , " tulisan cacing " katanyaa . ahaha , tulisan doktor okay , mana datang " tulisan cacing " entah laa . tulisan dia yang "tulisan cacing " ade laa , hihi . sorry syg (: just kiddin' . surat cinta almost done , tunggu tau dear ! haha :P






No comments: