Tuesday, April 24, 2012

budak rajin :)

selamat petang , people and stalkers ... :)
hari nie aku gembira . gembira sangat sangat gembira . gembira kenapa eh ? hee , first , Laporan Kejayaan aku dah siap , dan dah hantar dah pun kat HEP sana . yay ! hilang satu berat bebanan di bahu , haa . ingat senang ke jadi setiausaha nie ? susah tahu ? tapi , apa pun , I do really love that job ! since sekolah lagi , aku always dapat tugas sebagai setiausaha . hee , maybe masa tuh tulisan aku cantik kot . ekeke . tapi sekarang mana ada tulis-tulis lagi dah . semua pakai type type type and typo je sekarang nih . 








tadaaa , siap sudah :>
done done done . boleh fokus kat benda lain pulak sekarang ini .










ada lagi beberapa assignments yang menanti . subjek killer semester ni , err .. aku rasa semua pon macam subjek killer je . haha . its ' oke leaaa , apa pun , aku rasa lega sebab target aku untuk siapkan tugasan tu berjaya . mission accomplished . sebab apa ? sebab aku kan nak balik rumah esok malam . hee , tak sabar rasanya . sungguh ! nak makan itu ini itu ini , paling penting , nak tengok matahari terbenam dengan awak ! nak teman saya tak ? nak main boling , nak makan tutti frutii , nak tengok wayang , nak nak nak ! semua pun nak . hee :P




tak sabar sangat :D ouh , rabu , cepat lah datang sayanggg ;)
come to mama , hurry !








No comments: