Tuesday, April 24, 2012

another a month.

selamat malam , tuan-tuan dan puan-puan sekalian alamm .
malam nie , aku mengantuk dan sangat tidak berdaya . barang-barang nak balik rumah pun tak kemas apa lagi , nak tolong tak ? boleh awak tolong saya ? haa , sure lah tidak ! malam nie ada discussion sikit , and then , aku try untuk buat assignment PGT 219 , tapi nampaknya tidak berjaya . mengapa ? ouh kerana perasaan mengantuk itu mengatasi segala-galanya . lebih dari segala-galanya . tak larat :( implikasi kewangan pon tengah in progress . great great great ! almost done . 




assignment apa ? niii haaa . terbaik dari ladang . assignment baru dapat semalam . awesome sangat kan , dah nak final pun baru dapat assignment ? hee , untungglah :)







for tonight ^^.



ouh em gee .! ada lagi satu kejutan untuk aku malam nie . haa , jadual untuk peperiksaan akhir ( final ) dah keluar ! mula-mula aku rasa tak nak pon check jadual tuh semua , sebab baru draft yang pertama , dan tarikh boleh berubah bila-bila masa sahaja . tapi tiba-tiba aku teringat , ehhh , kena tengok jugak nih . sebab apa ? sebab nak tengok , balik bilaaaaa ?! haha . kebanyakannya pon sama jugak  macam aku macam dia , tengok jadual untuk tahu , bila boleh balik dan bercuti semester selama dua bulan ! selamat makan tidur makan dan tidur ye kawan-kawan selepas final nanti !




yes yes yesss ! member-member yang ambik paper HGA101 balik lambat ! yay ! semester lepas aku balik lambat sebab paper tuh , dan tengok korang balik dengan gayanyaaa . semester ni , korang pulak tengok aku balik dulu dengan voguenyaa . woah :D teruja tak hengat ! nie yang terasa nak book tiket Air Asia cepat-cepat nih . hoho :P








tadaaa ^^.
selamat untuk bersuka ria .



tapi yang tak bestnya sekarang ini adalah , paper HKA101 dengan HMA101 pada hari yang sama . heww , sila maki sekarang . eh , jangan . tak baik ! pagi dan petang , ada dua paper . haha , terbaiklah nak oii . struggle sangat untuk paper itu . gab lama tuh , boleh balik rumah , hee . depends on the situation ... :)




doakan yang terbaik untuk aku dan kami semua , oke ! nak dean list lagi . nak nak nak ! InsyaALLAH . another a month to go . revisions and preparations . still have time to do so .








hantaran kahwin katanyaa ... :)
no comment .







HIMPUNAN JUTAAN BELIA .
macam nak join . 
tapi LIMA hari laa , mana boleh tahan . ish ish , rugii .


jom tidur .
hari dah malam nii . ekeke .






No comments: