Thursday, April 26, 2012

I'm Home !

selamat malam people !
ouh , great . i 'm home . at home . in my bedroom , with my Jojo , and everythinggg . tak tahu nak cakap macam mana , haha . sebab aku rasa bersemangat sangat bila ada kat rumah ni , seronok ouh . seronokk je rasa . hihi , gelabah sangat . tak nak balik USM boleh tak ? pleasee :'(




gerak dari Penang dalam jam 10:35 malam , dan sampai Johor , dalam pukul 6:30 pagi . kalau naik KKKL , pukul 8 pagi baru sampai sini . tak rela aku . lambat betul , tua dalam bas je . haha :P







big luggage . ayah terkejut tengok aku balik bawak beg besaa ini . hee .
nak kosongkan wardrobe kat hostel la ayah , tak nak simpan kat stor baju banyak-banyak .
semak je (:







alhamdullilah , sepanjang perjalanan tak hujan pun . subuh nii . cantik !
sampai je kat Muar , Johor , baru hujan turun . tuh pun tak lebat .
alhamdullilah , selamat sampai ... (:







rindu akan ini setengah mati !
HOME SWEET HOME .
banyak perubahan sangat sepanjang hampir tiga bulan aku takde .
aku rasa macam ketinggalan banyak benda sangat . sedih :'(







makhluk Tuhan paling seksi .
aku cari benda nie dulu bila masuk dalam rumah !
tengah tido . hee , sampai sekrang nie , dia akan sentiasa ada dengan aku .
rapat sungguh kami , kan ?
ILOVEYOUU JOJO :D







masa untuk mask !
berada di rumah dan ini semua , heaven sangatt :D



oke , aku dah ada kat rumah !
lambatlah masa berlalu , aku tak rela nak balik Penang dalam masa terdekat ini ..
tak lama kat rumah , sebab lepas tuh aku keluar dengan encik cinta .
untuk bulan yang ke sebelas kami :')






No comments: