Wednesday, April 4, 2012

ular kecik.

selamat pagi , hello people and stalkers (;
santapan minda untuk hari ini .







hari nie , pagi-pagi lagi dah ada something yang buat aku terkejut sangat . nasib baiklah aku tak panik , and still cool even benda tuh menakutkan , mula-mula aku ingatkan cacing , mungkin cacing Penang warna hitam kot , then , aku tengoklah dekat-dekat , tak mungkinlah tuh cacing sebab nampak ' garang ' je , kan ? ouh okay . disebabkan oleh benda tuh aku lambat pergi class , and still lagi sempat text lecturer , sebab dan akibat aku lambat pergi class . then , benda tuh kat belakang pintu , aku tak boleh nak keluar and roomate aku tak boleh nak masuk dalam bilik .




masa ternampak benda tuh , aku terus je terfikir ada seorang je yang boleh tolong aku selesaikan masalah ni , Suraya . ekeke , aku takde nombor Jabatan Keselamatan USM , so , aku mintak tolong dia call . and , sebelum nie ada kes yang sama , and dia jugak lah yang tolong . thats why lah aku mintak pertolongan dari dia . hm , mesti tak tahu kan apa benda ? nak tahu tak ?








tadaaa , ular kecik . ular kecik nie masuk bilik aku . masa tuh aku nak ambik stokin and ternampak . segala bagai mengantuk yang ada semua hilangg . segar sangat , tak mengantuk sangat pergi kelas pagi nie . kes kedua untuk semester ini . terkejut punya pasal , terus je hilang mengantuk . and aku dah terasa takut sangat nak duduk dalam bilik . risau ada lagi yang akan datang >.< 




then , orang dari Jabatan Keselamatan datang lambat sangat , dalam lima belas minit kemudian . lepas tuh , ular tuh kena pijak dan mati di tempat kejadian . kasihan sangat ! tapi lagi kasihan kat aku yang ketakutan ini ==' ouh , janganlah kacau aku lagi wahai ular kecik , atau ular besar ke whatever lah , jangan kacau akuu , okay :/ aku nie penakut :( masa aku masuk dalam kelas je tadi , semua sibuk kecoh kepoh tanya aku itu ini , what happened Leaa ? haha , aku tak tahu pulak kalau lecturer aku dah bagitahu kat satu class tentang apa yang berlaku . ekeke , terkejut akuuu :P







tuan tanah says  : SELAMAT PAGI .
*picture on monday* 





No comments: