Tuesday, April 3, 2012

Lets TWEET (:

selamat tengah hari , Assalamualaikum people (:
mengantuk betul masa kat kelas tadi , haih . masa mengantuk sangat , tak dapat tidur . bila time tak boleh tidur , mesti rasa mengantuk macam nak gila . mencii >.< tahan je laa sampai habis class , walaupun satu jam je , err , tak sampai satu jam pun , lima puluh minit , tapi aku rasa masa tuh bergerak sangat perlahan ! tapi bila tidur , cepat sangat masa berlaluu , ahaha . pening kepalaa , tak boleh nak kata apa lah , kan ?




banyak menghabiskan masa through twitter je sekarang , apa pun tak boleh . sikit-sikit nak tweet , sikit-sikit nak tweet . so , macam nie lah jadinya . tapi , aku baru je tweet sikit . hee (: sikit kah ? YE . sangat sikit !








dalam masa beberapa hari lagi akan bertambah menjadi enam ratus tweet . haha , celah mana pun aku tak tahu laa . busy kot semester nie :/ assignment banyak kena hantar seminggu lepas cuti midsem , masalahnyaa sekarang , cuti midsem pun aku tak balik , assignment pun ada yang baru nak tengok soalan . apakah ? Leaaa sangat malas semester nie . macam mana nak dapat four flat ? haa , ekeke :P 




well , aku memang suka membusykan diri nie . kalau aku tak busy , satu benda je yang aku akan buat . Fakha cakap , that was my hobby , hee . tapi , aku dah penat laa dengan hobi yang satu tuh je . apa lagi kalau bukan tidur . sebab selalunya mesti akan OVERSLEPTT . penat dah mata , sebab asyik duduk bergelap je kat situ , kasihan mata T_________T sorry . nanti aku bawak mata nie pergi tengok scenery yang best-best , tunggu next week okay (: hee , gila*









baca , fahamkan , and try to apply this to myself . argghh , mengantuk . masa untuk tidur sebelum pergi kelas lagi lepas nie . ada sesiapa nak follow twitter aku tak ? haa , kalau ada , silakan lah ye . tapi , student USM or kawan-kawan kat sini , AKU TAK NAK APPROVE . wehuuuu ~ alasan melakukan itu ? YOU KNOW WHY (:








No comments: