Tuesday, April 3, 2012

insan tak sempurna.

morning people and stalkers .
hari nie aku bangun awal pagi , kononnya ada perjumpaan sekejap untuk HINEX dengan Pengarah Projek . tapi nampaknya , Pengarah Projek tak bangun lagi , so end up with , aku yang mengantuk ini on lappy dan update blog . malam tadi pun tidur lambat , zzz . 




oke , dapat aku konklusikan kat sini bahawasanya , birthday yang dekat antara satu sama lain dalam kalangan rakan-rakan nie sebenarnya tak seronok langsung . TIDAK . tak seronok , dan takkan pernah seronok . yeah , aku dah dapat rasa benda nie since awal lagi , and It was really happened . aku tak mengharap langsung untuk kau semua bagi kek , hadiah bagai . sebab , aku tak terasa aku nak semua tuh dari korang pun . and one more thing , aku takde benda nak bagi pun , sebab aku tak keluar pergi mana-mana . bagi aku , cukuplah kalau orang tersayang and kawan-kawan semua ingat . It more than enough . come on laa , aku TAK MUNGKIN akan merajuk atau terasa hati kalau takde hadiah-hadiah or kek , sebab , we ' re now TWENTY ONE weh , be matured boleh tak ? tapi , encik cinta dengan huza kena bagi hadiah jugak , no matter what :P hee .




oke , seriously , aku bukan lah jenis yang mengharap SOMETHING SPECIAL on my birthday . tak . and aku ' lari ' pergi Saujana pun , sebab ini lah . sebab aku tak nak korang celebrate . sebab aku tahu dan faham , korang pun mesti nak ada orang buat macam tuh semula dekat kau . Ikhlas ? aku bukan jenis manusia yang mengharap ada SURPRISE semua tu , aku tak kisah pun , yang penting kau ingat . wish je pun dah cukup .







terpulang kau nak kata apa . tapi , I just want my old life back . hidup aku yang dulu masa semester satu sebelum wujudnya kau . kadang-kadang kau salah ertikan , antara bergurau dengan serious . bila aku bergurau , kau kata aku serius , bila aku serius , kau kata aku bergurau . whatever la weh . tapi , sekarang nie aku rasa kau macam dah , errgghh susah aku nak cakap . ye , kau tengah ada masalah sekarang nie , kau cakap macam-macam kat aku , eventhough aku cakap baik-baik . fine , aku dah tak nak ada kaitan dengan kau lagi . suka hati kau lah nak jadi macam mana pun . buat penat aku je selama nie tadah telinga dengar masalah kau yang tak pernah nak selesai . satu je aku boleh nasihat , walaupun aku tak perfect , tapi sedarlah , sebagai manusia yang hina dina , jangan lah jadi manusia yang hanya ingat ALLAH bila susah . masa senang , lupa macam tuh aje .




ada masalah , mengadu lah kat ALLAH , ALLAH tahu apa sebenarnya yang terbaik untuk setiap hambanya . insyaALLAH . sorri , aku dah tak boleh nak dengar segala bagai aduan kau tuh lagi , bagi aku , cukup lah setakat itu sahaja . aku rasa , mengelak dari jumpa kau tuh satu jalan penyelesaian yang terbaik . kau takkan pernah dengar apa yang aku akan cakap , dan aku takkan pernah nak dengar lagi apa yang akan kau cakap . THAT WAS THE BEST and MY DECISION IS FINAL . sekian terima kasih . class , got to go . 





1 comment:

.. bella_taq .. said...

hye beb...sorry ggu ko...

enth kenapa...ak trase dgn entry ko...hurmmm...ko mrhkn ak sbb sikap ak ke???ssh jgk nk fhm org kn...kdg ak pon men ckp je...xde niat pon nk lukekn kwn2 ak...

tpi ak xtau lah klau ko sbnrnye trase dgn ak...ak trse dgn entry ko sbb ko ade mentionkn yg tgh ade mslh...i know i'm in trouble now...hurmmm...tpi ak ade sentapkn hati ko ke tnpa ak sedar???ak mntk maaf sgt2...

mybe ak terlepas pndg ni sume...kau ko rse ak menyushkn, fine...ak mntk maaf...sorry sbb byk menyushkn ko sblm ni...ak mntk maaf dgn cerita2 karut ak dkt korg slme ni...really sorry...