Saturday, March 31, 2012

Malam Bumi Kenyalang.

selamat petangg (:

malam tadi aku join Malam Bumi Kenyalang . memang best and superb meriah . actually aku tak tahu sangat event tuh untuk apa . untuk beli tiket , RM3 . so , aku dah beli , aku rasa membazir sangat kalau aku tak pergi , sedangkan malam tu aku takde aktiviti apa pun . kan ? masing-masing ada program sendiri malam tadi , so , aku ajak Lin pergi . nasib baik dia nak . thanks Lin (:




ouh , memang aku tahu event tuh untuk anak-anak Sarawak . and baru aku tahu , rupa-rupanya ada beberapa wakil universiti join untuk bertanding dalam acara tarian tradisional Sarawak .. universiti yang terlibat USM , UKM , UPM , UMT , dengan UUM . ada tarian yang menyeramkan , ahaha . aku tunggu event tuh dari awal , kira-kira jam lapan malam , sampai lah pukul dua belas . sejuk gilaa kat Dewan Budaya , aku dah setengah beku kat situ . lupa pulak nak bawak selimut . ekeke :P







tahniah kepada wakil tuan rumah sendiri , USM sebab menang dalam pertandingan tarian tradisional Sarawak tuu . wakil ADIKARMA memang best ! hadiah pun best , RM1000 untuk first place . then , yang kedua , UPM menang , second place dapat RM600 . third place UKM , tak ingat dapat berapa ratus , dan tempat keempat , UMT (:




gambar kat atas tuu aku dengan Lin , sempat ambik gambar dengan dancers from Universiti Malaysia Terengganu . tertanya-tanya , dimanakah wakil dari UTHM , Batu Pahat , JOHOR . hee , mana sayangggg ?? takpe , next time ada lagi event ni , make sure UTHM hantar wakil tau , hee . kalau USM jadi tuan rumah lagi lah , okayy ?




seems like I need my own DSLR camera laa babe , kan ? hee .. am work on it ! lepas habis event tuh , aku dengan Lin terus pergi makan . lapar sangat . starving lagi mengalahkan anak-anak Somalia . serious . mana tak starving , for a whole day , aku just makan maggi sebungkus , itu sahaja . lupaa nak makan nasi sebab seronok sangat tidur . ekeke . padan mukaa aku :P





No comments: