Friday, March 9, 2012

thursday (:

selamat pagi (:
such a wonderful trip yesterday , hee . baru sekarang nak update sebab , baru je beberapa jam balik hostel . takde banyak gambar sebab gambar-gambar yang cantik semua kat kamera lagi satuu , takde kat aku , so aku tak boleh nak letak gambar yang banyak kat sini . tunggu esok laa aku letak kat facebook , okay . kepada encik sayangg , jangan jealous sangat tauu , nanti kita pergi jalan-jalan kat sini sama-sama . saya faham , awak mana ada masa untuk saya sekarang nii .




first , pergi Bukit Bendera , sebab dah plan berbulan lamanya , so , macam terlupa yang sekarang nie tengah musim hujan , haha . ouh , tak nak cerita banyak sangat sebab , kalau sayang tahu , nanti kena bebel tujuh hari tujuh malam , sebab kena hujan . kena hujan sikit je punn dah bebel banyak sangat , ape lagi kalau kena hujan yang banyak , kan ? hee , maaf sayanggg (:






ada macam adik beradik tak ? muka kami sama tak ?
hee , alala , bushuk bushuk Yuniiiii (:






dalam train before naik Bukit Bendera .
tinggi , dan aku sangat takut , haha .
kan bagus kalau kat Genting pun ada train macam tuu , 
jimat masa dan tenaga , kan (:



 



yay! , berjaya jugak sampai kat atas , haha . sejuk sangatttt , hujan turun dengan lebat . haih , apalah sengal agaknya naik bukit bendera masa musim hujan , habis kena gelak dengan orang Penang , haha . siot betul . next time nak pergi masa musim redup dan teduh . haha , ada ke ? hee , sure lah adaa . kan ?







masa nie kat Toy Museum . best sangat , banyak cartoonnn ! dah lama tak tengok cartoon , ahaha . then dapat tengok banyak macam tuu rasa teruja gilaaaaa ! masa nie aku tengah tengok Corpse Bride . comel sangat !




   



oke lah , aku tak larat sangat nak update banyak-banyak . penat sangat , and , aku demam . haha , sedih sangat kan . tolong makankan ubat untuk aku tau , aku tak larat sangat . esok pagi ada group discussion , ada perjumpaan dengan tadika lagii , so , I need some rest . harap-harap aku boleh bangun esok pagi . amin ! selamat malam semuaaa :D




No comments: