Saturday, March 10, 2012

ouh love this.

selamat pagi , tidur dengan lena malam nie sebab hari hujan (:
ouh , demam . yeah , aku cerita kat kau , aku demam , kau buat tak layan je kan . fine laa , kau buat tak faham je .. sedih sangat . tapi bila kau sakit , aku mesti suruh kau makan ubat , rehat , itu ini bagaii . tapi kau , tak layan pun apa yang aku cakap tadi , sedih siot . kau boleh pulak tanya pasal kotak . ouh , kotak lagi penting , kan ? ye , aku faham :/




 



cepat dan pantas melegakan rasa sakit .



hari nie aku pergi jalan-jalan lagi . tapi ada mission oke , bukan saje-saje je . ingat keluar pergi mana-mana nie tak pakai duit ke ha ? haha , oke , honestly .. duit keluar macam air mengalir . aku pergi cari kotak hadiah untuk birthday my buah hati pengarang jantung , tahu dah kan ? kenapa mesti semua kotak hadiah dah siap berlipat ? aku nak lipat kotak tuu sendiri . ouhh :(







last night at Queensbay (: midnight lah kononnyaa , haha . dah lama tak pakai macam nie . err maksud aku , pakai inner macam tu , sebab untuk sekarang nie aku lebih suka pakai kemeja lengan panjang , tak pun pakai baju long sleeves . tapi disebabkan musim hujan yang tak menentu sekarang nie , so , baju pun banyak tak kering . plus , aku tak bawak baju yang banyak balik USM . aku just ada banyak bajuu kurung . that was my last choice (: 




aku kelihatan comel , bukan ?
haha , kan kan kan ?
ouh , TERIMA KASIH banyak-banyak sebab cakap
AKU COMEL !
hoho :D






aku tak tahu lah nie kat mana . yang aku tahu , pemandangan kat atas bukit nie cantik sangat . dari situ , boleh nampak hampir keseluruhan kawasan yang ada kat pulau nii . serious , tinggi sangat dan keadaan pun agak sejuk . dah lah kena hujan , then sejuk-sejuk lagi macam tuu , mana tak demam aku dibuatnyaaa :/








I do love this picture .
location : Chicken Rice Shop Queensbay .


last but not least , aku pun tak tahu macam mana kereta aku boleh ada kat dalam mall nii . penning jugak kepala fikir fikir fikirkan tentang ini . haha . garangg siot kereta nih , dah lahh warna favourite aku , sweet sangat ! nak nak nak nak ! hihi








Ford Fiesta .
LOVE THIS damn much .



 orang kat sebelah tuh tak photogenic langsung , haha . that ' s why kena censored . hihi .
oke laa , picture semua dah habis upload . masa untuk tidur dah tiba .
sangat lapar saat ini , tapi apakan daya , makanan tiada . nak nasi ! hee . 
bye , selamat malam .




we should love each other like before .

No comments: