Wednesday, March 7, 2012

today | BUNGAA

selamat malam (:
hello people , how are you today ? hope fine . oke , actually aku bengang gila dengan wifi USM nie yang tak betol dah beberapa hari . aku online pun atas ehsan member bagi pinjam broadband . ahaha , dulu dah ada broadband , aku tinggalkan kat rumah . haha , padan mukaa aku :/




semalam , ada guruh kuat sangat . bunyi secara tiba-tiba , sumpah , terkejut gilaaa . bukan aku je , semua orang pun macam tuh jugak . dah lah aku rasa macam bunyi guruh tuu kat sebelah bilik aku je . kelam kabut off lappy . and the saddest thing , aku TERmenangis . haha , dah memang terbiasa kalau ada guruh mesti cari mak . aku bukan penakut , just terkejut yang teramat sangat dan satu benda je yang aku boleh buat masa tu . menangis . ouuhh , sedih sangat masa tu , I need my mom .. 








picture for today . hari nie hari yang sangat memenatkan . jadual aku takde gab sejam pun waktu petangg . gab just SEPULUH minit untuk pergi next class . bukan satu , bukan dua , tapi TIGA kelas yang ada gab hanya sepuluh minit tuu . oke , from PPIP , pergi DK kat foyer , then pergi SK , kelas kat DK A . ouhh, memang boleh tough sangat-sangat kalau macam nie setiap hari . tapi itsokay , aku harap untuk semester nie sahaja . bersusah-susah sekarang , bersenang lenang goyang kaki kemudian , okay ? aku kan kuat (:







masa nie kat bawah pokok , bunga-bunga kat pokok tuh berguguran , sweet sangat . aku rasa sweet sangat time nie , hee (: esok nak pergi lagi laa , seronok lah pulak . terujaaa pun ada . haha , aku nie , semua benda aku nak rasa terujaaa !







we should love each other like before (:
kaki blogger tegar memang kena snap picture setiap masa .
kalau tak , takde laa bahan nak update blog , ye tak :>




oke laa , I ' ve spend too much time  updating this .
line agak slow . tambah pulak dengan sesi luahan perasaan .
mesti lah kena dengar , kan ? hoho . kbye . 
love you encik cintaa (:




No comments: