Wednesday, February 8, 2012

the wishes.

selamat malam , 
satu lagi perkara menarik yang aku nak share dengan korang . tapi nie untuk masa akan datang nanti lah , means , bukan sekarang . sebab sekarang , aku mana ada rumah lagi , mana ada aset bagai . sebab aku tak habis belajar lagi , baru nak masuk semester dua kot dua minggu lagi , hihi . tapi nie memang aku nak since aku kecik . selain itu , perasaan nak ada benda nie didorong dengan sikap aku yang suka berbelanja menambah koleksi pakaian , kasut dan sebagainya . kalau korang yang dah ada tuu , best laa kan .




simple je benda nie , we name it Walk In Closet or Walk In Wardrobe . korang tahu kan ? haa sure lah korang tahuu , benda paling simple dalam dunia nie . oke , bagi yang tak tahu , meh sini , aku terangkan sikit . tapi , kalau tengok gambar je , aku rasa korang mesti dapat teka . kan ? lets ushaa (:








walk-in contemporary closet for bags




haa , interesting , right ? aku akan pastikan aku ada benda nie kat rumah sendiri nanti .
ada wardrobe pun kalau tak muat , baik tak payah . macam nie lagi best (:
satu bilik yang hanya untuk pakaian , kasut , handbag dan sebagainya !
nak !





kan ?
lets try ! hihi .






No comments: