Thursday, February 9, 2012

semester II

selamat pagi ,
mulakan pagi yang indah ini dengan senyuman . tapi tak boleh nak senyum sangat lepas check result semester satu kitaa . result dah keluar ? jyeah , tapi yang nie tak rasmi punya . yang rasmi keluar enam belas februari nanti . tak nak cerita pasal result . result rasmi nanti baru aku cerita . okay , lepas check result , kena lah check kalendar akademik sidang 2011 / 2012 .








ouh , nampaknya aku sambut birthday yang ke dua puluh satu dekat oversea la tahun nii :/ sedihnyaa rasa , jauh dari family , jauh dengan encik cintaa , jauh dengan Jojo . tapi dekat dengan kawan-kawan . hihi . balik USM nanti with new hope , new spirit , and new inspiration . tak kisah lah kena sambut birthday kat sana pun kan , yang penting , sambut ke tak sambut ke , aku happy sudah laa (:




err , ada orang ingat ke birthday aku nii ?
hihi (:




err , nak tahu result aku dapat apa ? tekalah . hihi . tak nak bagitauuu . apa pun , Alhamdullilah , result menyeronokkan . hiihi :D dah boleh plan nak pergi holiday kat mana next sem . cuti lamaa . jom breakfast nasi lemak mak kite masak , laparr :>






No comments: