Wednesday, February 8, 2012

the night.

selamat malam, ,
malam nie bekalan elektrik terputus . nasib baik kejadian tuh berlaku lepas makan malam , ouh one more . I prepared the dinner tonight , awesome ! haha , bukan senang nak nampak aku buat semua nie tau , tak ke satu perubahan yang positif dalam diri aku ? heh (: then , lepas makan malam , macam biasa , mak dengan ayah aku akan duduk lepak-lepak kat anjung depan rumah , berbual , berbincang , dan tak lupa jugak bergossip . hihi , gossip apa lah tuu kan , kadang-kadang aku malas nak dengar . hal orang tuaa .




tapi , tadi aku secara tak sengaja , boleh duduk lepak-lepak dengan dorang pulak kat anjung rumah , Jojo pun dah sampai dulu kat situ , haha . Jojo pun nak dengar gossips jugak eh ? ekeke , tak lama kemudian , gelap gelita semua tempat , rumah dan seluruh alam sekitar . LUCKILY , the moon was so beautiful tonight ! tak payah pakai lampu suluh dan sebagainya , alam semesta nie jadi terangggg dengan adanya bulan . bulan penuh tuu , aku nie kan penakut sikit , so tak selalu sangat tengok bulan nih =='








masa nie lah untuk aku kira berapa banyak kapal terbang yang lalu . ini hobi , okay . ada tujuh yang lalu malam nie sepanjang aku duduk kat luar rumah hampir satu jam lebih . kau tahu aku macam mana ? hihi , excited . aku sangat-sangat suka tengok kapal terbang time malam , kalau siang tu , macam tak best , sebab lampu tak nampak , kan kan ? haa (:




aku : ayah , jom pergi Tutti Frutti ! 
* tiba-tiba teringin nak makan TF *

mak : Laa , hari tuh keluar dengan Fakha kenapa tak pergi , 
lain kali tuu cakap la , nanti mak bagi duit ,
pergi makan berdua dengan dia ..

aku : alaa , mana lah tahu mak nak bagi duit , 
kalau tahu , hari tuu dah mintak XD
* buat muka suka suki mintak penampaa * hikhik

mak : kau nie sebenarnya pernah makan ke tak Tutti Frutti tu ?
yang sebenar-benarnya ?

aku : aa , dah pernah laa , banyak kali jugak .
* teragak-agak nak jawab soalan cepumas ituu "

mak : haa , kan dah pernah makan tuu , dah lah , 
nak makan lagi buat hape .

aku : tapi , minggu nie kite belom makan Tutti Frutti lagi .
HAHA :D




kadangkala , aku keliru . aku keliru dengan umur aku , aku nie dua belas tahu ke dua puluh satu tahun ? haaaa . kau rasa yang mana ? kalau aku , mestilaa aku akan jawab dua belas tahun . sebab apa ? sebab bila aku tanya ayah aku , umur ayah berapa ? nanti mesti ayah aku akan jawab , dua puluh lapan . hm , okay laa tu , berbanding tahun-tahun lepas , ayah aku cakap umur dia dua puluh tujuh tahun , kira oke laa nie , dah ada peningkatan sikit setahun . HAHA 




konklusinya : aku nie dua belas tahun ke dua puluh satu tahun ? hihi , tepuk dada kira sendiri :P
oke , tataa uols (:


nota kecik : syg I miss you ....




No comments: