Wednesday, February 8, 2012

buffered earnings.

selamat petang ,
another a new entry for this evening , hihi . tadi aku saje-saje je jalan sana jalan sini , blogwalking kat banyak tempat . okay then , I feel bored too . then , aku main game kejap , and lepas tuu , terasa nak check Encik Nuffnang yang dah beberapa lama aku tinggalkan . dah lama kot tak check , ekeke . dan tadi bila aku check , adalah naik sikit BE yang terkumpul itu , hihi (:




apa pun , tetap juga berasa teruja sebab dapat jugak BE even dah lama tak update blog nii . takdelaa banyak , hihi . tapi duit jugak kan ? kelakar lah pulak :D










agak-agak kau , dah berapa banyak BE aku yang terkumpul ? hihi , hujung tahun depan nak cash kan laa . hoho . terima kasih Encik Nuffnang , bagilah lebih sikit next time , wehuuu ~ semoga BE aku akan terus meningkat meningkat meningkat dengan jayanya . hoho ! boleh belanja kauu Domino ' s !





oke tataa uols (:





No comments: